بالفيديو- ابن هشام سليم باكيا: من رضي بي ولم يرض بسارة حجازي فهو منافق

بالفيديو- ابن هشام سليم باكيا: من رضي بي ولم يرض بسارة حجازي فهو منافق

مروة لبيب | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأحد ، 21 يونيو 2020 - 11:57 | آخر تحديث: الأحد ، 21 يونيو 2020 - 19:40
نور هشام سليم وسارة حجازي نور هشام سليم وسارة حجازي
علق نور نجل الفنان هشام سليم على انتحار الناشطة سارة حجازي، المصرية المقيمة في كندا، تاركة رسالة وراءها إلى إخوتها وأصدقائها عن قسوة تجربتها الحياتية التى لم تتحمل مقاومتها.

صور- رانيا يوسف تستعرض أنوثتها على الشاطئ


وعبر خاصية القصص المصورة نشر نور هشام سليم مقطع فيديو قال فيه:"اللى راضي بيا ومش راضي بسارة حجازي يبقي منافق، واللى هييجي يقول لا أصل ده الدين وده الإسلام.. لأ ده دينك انت وحياتك انت، وبراحتك تفكر بطريقتك بس متفرضش دينك عليا أو على سارة أو على ملك الكاشف".

وأضاف أنه يتعجب من موقف البعض تجاه المثلييين وتكفيرهم وقال ""فين الإنسانية يا جماعة، اللى هيجي يقول لا أصل انت عادى بس المثليين والمثليات حرام، هقولكم حاجة أنا مكنش في خلل هرموني، ولا كان في حاجة، ده مكنش تصحيح، دا كان تحويل، فا انا قدام ربنا اللى عملته دا غلط، بس انتو كلكم ماشيين حبيبي يا نور وأنت زي القمر وعيش مبسوط، بس سارة حجازي ماتت بس أحسن وإن شاء الله الدود يأكلك ؟!".

إيمي سمير غانم ترد على أخبار انفصالها: هو ده اللي عندي


ولم يتمالك نور نفسه من البكاء واختتم قائلا "هتقولوا عليا كدا لما اموت؟ عادي مش فارقلي، بس لو انت بتشرب وبتزني وبتحشش، أنا زي زي سارة حجازي، واللى مش راضي بيها مش راضي بيا، واللى مش راضي بيها مش عاوزه عندي".



كان هشام سليم قد كشف عن تفاصيل تحول ابنته نورا لتصبح ابنه نور، لأول مرة خلال حلوله ضيفًا على برنامج "شيخ الحارة والجريئة" مع إيناس الدغيدي، ولاقى الخبر دعما كبيرا من عدد من الفنانين الذين أثنوا على تفهم هشام سليم للأزمة.

وبعدها ظهر مع "نور" في برنامج "جعفر توك" وتحدثا عن كل ما مرا به خلال هذه التجربة.

اقرأ أيضا:

شروط أسرة أحمد زكي لتقديم قصة حياته... شرط خاص بهالة فؤاد‏

بالفيديو.- رأي بشرى في تجسيد محمد رمضان لشخصية أحمد زكي





مروة لبيب

6/21/2020 7:40:15 PM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"