نهال ناصر
نهال ناصر تاريخ النشر: السبت، 20 أغسطس، 2022 | آخر تحديث:
جيهان قمري

كشفت الفنانة جيهان قمري عن رأيها في الفنانة ياسمين صبري والأعمال التي تقدمها والصور التي تشاركها مع جمهورها عبر حساباتها في مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت جيهان قمري في لقائها ببرنامج "نص الكلام" من تقديم راغدة شلهوب ويعرض عبر قناة "النهار": مش بشوف ياسمين صبري ممثلة شاطرة، هي موديل وملكة جمال ومزة جامدة وترند على السوشيال ميديا، لو في منافسة بينها وبين دينا الشربيني أرفع القبعة لدينا ممثلة رائعة.

نرشح لك: جيهان قمري: عادل إمام قال لى هقطعك بوس في "عمارة يعقوبيان" وما عملش حاجة (فيديو)

ياسمين صبري

وأضافت: ياسمين صبري بكل الأدوار اللي قدمتها لم تقنعني، مش ضروري تبقي ممثلة شاطرة علشان تبقى بطلة المهم الحاجة اللي حواليكي الفلوس، من غير الفلوس هي مش هتبقى كده وهتبقى ولا حاجة وشفناها زمان أول ما طلعت.

جيهان قمري

وعن تصدرها الترند دائما قالت: الترند أني أطلع راكبة طيارة خاصة أو ألبس ملابس غالية دا مش فن، أنا بحب ياسمين كشخصية ومش غيرانة منها لكن عمر الفلوس ما بتعمل إنسان، البني آدم هو اللي بيعمل الفلوس.

جيهان قمري وراغدة شلهوب


وخلال اللقاء كشفت جيهان قمري كواليس مشهدها في فيلم "عمارة يعقوبيان" مع النجم عادل إمام.

وقالت جيهان قمري: لم أتنازل علشان أمثل مع عادل إمام، ولما الناس بتقولي أتباستي، هو معملش حاجة غلط باسني من خدي، أنا قريت السيناريو ومكنش فيه حاجة وهو اللي اختارني، هي تجربة مميزة ونقلتني لمرحلة تانية.

جيهان قمري وعادل إمام

وأكملت: قبل التصوير كنا في رمضان وفطرنا عند أستاذ عادل إمام وكان بيفكني لأني كنت متوترة أنا قدام الزعيم ومشاهدي بس معاه، وفي الأول خوفوني منه كتير لكن بالعكس في موقع التصور بيبقى بيهزر.

جيهان قمري وعادل إمام

يذكر أن آخر أعمال جيهان قمري مشاركتها في مسلسل "البيت الكبير"مع مجدي كامل وسوسن بدر وأحمد بدير، ولوسي ولقاء سويدان، وشريف باهر، وداليا مصطفى، ودنيا المصري، وريم بوشناق وغيرهم، وهو من إنتاج ممدوح شاهين، ومن تأليف أحمد صبحي، وإخراج محمد النقلي.

اقرأ أيضا:

حسام حبيب في سهرة صيفية بصحبة تامر حسني في الساحل الشمالي - صور

إيه اللي يمنعني؟ ... نادية الجندي تكشف موقفها من الزواج

ريهام عبد الغفور بالأبيض في جلسة تصوير صيفية - صور

نجمات اعتمدن على المياه للحفاظ على جمالهن ورشاقتهن بعيدا عن عمليات التجميل.. روبي وهيفاء وهنا الزاهد من بينهن

لا يفوتك: "شوفتوا القمر" مصطفى قمر ومحمد نور تخليك تحس بالانبساط بمجرد ما تسمعها وهو ده المطلوب

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5