محمد أحمد
محمد أحمد تاريخ النشر: الأحد، 3 أبريل، 2022 | آخر تحديث: الأحد، 3 أبريل، 2022
أمير كرارة


أكد النجم أمير كرارة، عدم معارضته فكرة خوض بناته تجربة التمثيل، قائلا: "معنديش مشكلة خالص يمثلوا وهاسعدهم يشقوا طريقهم وهكون في ضهرهم، ولو فعلا بقوا ممثلين كويسين يبقى تمام ويمشوا فيه لوحدهم ويكونوا موهوبين ويشتغلوا على نفسهم وينموا الموهبة".

وأضاف أمير كرارة، خلال حواره ببرنامج "حبر سري"، مع الإعلامية أسما إبراهيم، على قناة "القاهرة والناس"، أنه لم يقف طوال مسيرته الفنية ضد فنان أو ضد رزق أحد، متابعا: "عمري ما في حياتي ما وقفت فى رزق حد ولا أكل عيش حد".

نرشح لك - كوبي وبيست... 10 مشاهد في الحلقة 1 من "سوتس بالعربي" مطابقة للنسخة الأصلية

وأشار إلى أن فراق والده ووالدته أمر صعب عليه للغاية وتغيرت شكل الحياة بالنسبة له بعد رحيلهما، قائلا: "فراق أبويا صعب قوي والحياة مع أبويا كانت حاجة تانية خالص وغير، وموت والدي وأمي صعب بس موت والدي كان شديد قوي وصدمة كبيرة قوي وكسرت ضهر قوي".

ونوه كرارة أن علاقته قوية بشقيقه احمد ولا يقف أمام مسيرته الفنية، قائلا: "اللي بعمله جدعنه مع أخويا وهو عارف كده كويس وأنا وهو قريبين قوي من بعض وهو شغال كويس وجاله مسلسلات كتير واتمنى أنى أخويا يبقى احسن مني مليون مرة".

وتابع: "أحمد ده علاقتي به قوية وهو أخويا الكبير وحبيب قلبي وفى شغل تاني لنا مع بعض وهو المسئول عنها مش انا، ولكن في حته التمثيل هو مقتنع أننا منشتغلش مع بعض وعمره ما طلب مني كده وهو راجل فاهم اننا منطلعش مع بعض عشان محدش يقول بيأخذ اخوه معه فى كل حاجة".

اقرأ أيضا:

مشهد "المطبخ" بين محمد رمضان ودينا الشربيني يثير الجدل في "المشوار".. ليست المرة الأولى

ملاحظات على الحلقة الأولى من "الاختيار3" .. أول ظهور فني لشخصية الرئيس واختفاء إنجي المقدم واعتراف مسجل لخيرت الشاطر

"رانيا وسكينة" .. قليل من الكوميديا كثير من السذاجة

وقف إعلان "دايس" رسميا


لايفوتك: "نهاية العالم ليست غدا" النسخة المصرية اللي سبقت فيلم Don't Look Up بـ38 سنة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5