مروة لبيب
مروة لبيب تاريخ النشر: الأحد، 12 يوليو، 2020 | آخر تحديث: الأحد، 12 يوليو، 2020
خلود نادر

أعلنت الإعلامية خلود نادر بشبكة راديو النيل عن شفائها من فيروس كورونا المستجد بعد مرور أكثر من أسبوعين على إصابتها.

عمرو محمود ياسين عن التحرش بابنة عمرو السولية :لازم ننضف

وعبر حسابها على Facebook، كشفت خلود عن تعافيها من الفيروس واستعدادها للعودة لحياتها الطبيعية وتوجهت بالشكر للطاقم الطبي الذي رافقها في رحلة علاجها وقالت "الحمد لله انا خفيت والحمد لله اتاكدت اني اقدر ارجع لحياتي الطبيعية من جديد والحمد لله جت بسيطة..والحمد لله على نعمة ناسي وحبايبي اللي كانوا بيسألوا عني كل يوم ( من قلبهم) الحقيقة انا بشكر الفترة دي جدا😅 لأنها علمتني حاجات كتير قوي في حياتي يمكن كنت هتعلمها كمان عشر سنين".

وأضافت "شكرا جيش مصر الأبيض اللي فعلا تعبانين قوي علشانا وأقل واجب إننا نشكرهم واخص بالشكر الأطباء الجميلة قلبا قبل ما يكونوا شاطرين كمان.. دكتور محمد قدري Mohamed Lits ودكتور إسلام الشواف Islam Salama El Shawaf يارب يكتر من امثالكم".

واختتمت موجهة النصيحة للجميع بأن يحافظوا على أنفسهم وقالت "خلوا بالكم من نفسكم ومن صحتكم ومن الناس اللي بتحبوها وبيحبوكم عشان دول احلى واكبر نعم في حياتنا..واحمد ربنا من قلبك بكل حب ورضا واقتناع على نعمة اليوم العادي، ومتنسوش تابعونا إن شاء الله الأحد والإثنين من 9 ل 11 بالليل في #ياليل_يا_عين على #نغم_اف_ام إذاعتي العزيزة اللي بتشرف دايما بوجودي فيها وسط زملائي".

وكانت خلود نادر قد أعلنت إصابتها بالفيروس المستجد يوم 21 يونيو الماضي.

يذكر أن خلود نادر قدمت برنامجا خلال رمضان الماضي على إذاعة نغم إف إم، بعنوان "طبخ ستات".

اقرأ أيضا:

إصابة أميتاب باتشان بفيروس كورونا ونقله للمستشفى

فيديو - هيفاء وهبي تكشف لعمرو أديب تفاصيل جديدة في قضيتها ضد مدير أعمالها