مروة لبيب
مروة لبيب تاريخ النشر: السبت، 21 سبتمبر، 2019 | آخر تحديث:
هنا الزاهد

أثناء قضائها شهر العسل برفقة زوجها الفنان أحمد فهمي، تعرضت الفنانة هنا الزاهد لوعكة صحية دخلت على إثرها المستشفى.

وفي أول تعليق لهنا الزاهد في أعقاب تعرضها لوعكة صحية نشرت دعاء الشفاء " اللهم اشفيني فأنت القوي لا شافي سواك اللهم أنت أعلم بوجعي..رب اشفيني شفاءا لا يغادر سقما عاجلا أم أجلا، اللهم اخرج كل سوء ومكروه من جسدي".


وكان فهمي قد نشر صورة لهنا وهي في المستشفى عبر حسابه على Instagram، وعلق عليها "عمة انا مليش فى الحركات البيئة زى دى خالص ولا عمرى كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زى دى و بقالى شوية بهزر مع صحابى الزماكاوية عالماتش .. بس احنا برا مصر انا و هنا و بقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة و دلوقتى رحنا لتالت مرة عشان تعبت تانى جدا .. بجد فى ناس مركزة اوى اوى اوى معانا لدرجة ان فى مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسءلوش اى حد من الزملا عن الجائزة اللى واخدها لا بيسالوهم عننا و عن الفرح و عن تدخلى فى شغل هنا و الغريب ان فى بعض الزملاء خاضو فى حياتنا الشخصية .. بجد شكرا جدا لكل الناس اللى فرحنالنا من قلبها و ربنا يديمكو نعمة .. أما بجد اللى مركزين ارجوكوا الحياة مش ناقصة .. احنا فى شهر العسل و بايتين اهو فى المستشفى".

وعاد فهمي بعدها بساعات بسيطة ليحذف الصورة.

جدير بالذكر أن الثنائي احتفلا بزفافهما في الأربعاء 11 سبتمبر الجاري.

حضر الحفل عدد كبير من النجوم منهم أحمد عز وكريم عبد العزيز وإسعاد يونس ومحمد هنيدي وسمير غانم ودنيا سمير غانم وزوجها رامي رضوان وأحمد حلمي وياسر جلال وفتحي عبد الوهاب وأكرم حسني ويوسف الشريف وعمرو يوسف وماجد المصري ومحمود عبد المغني وأشرف عبد الباقي ونجوم مسرح مصر وغيرهم من النجوم، والإعلامية منى الشاذلي وعدد من نجوم كرة القدم.

اقرأ أيضا

وصلة غزل بين منى زكي ومينا مسعود والأخير يتساءل: أين حلمي؟!

لهذا السبب.. داليا البحيري تغادر مهرجان الجونة سريعا