إعلامية تشهد ضد العسيلي: شوفته بيحرج الجمهور أكتر من مرة

إعلامية تشهد ضد العسيلي: شوفته بيحرج الجمهور أكتر من مرة

filfan | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأربعاء ، 17 يوليو 2019 - 12:49 | آخر تحديث: الأربعاء ، 17 يوليو 2019 - 12:49
محمود العسيلي محمود العسيلي
علقت الإعلامية لميس سلامة، على مقطع الفيديو الذي انتشر مؤخرًا للفنان محمود العسيلي، وهو يحرج أحد المعجبين، بعدما طلب منه التقاط صورة في حفله الأخير.

نشرت "سلامة" عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات instagram، الفيديو الذي يظهر فيه لقطة إحراج العسيلي لهذا المعجب الذي طلب التقاط صورة معه، وكتبت عليه: "خسارة يا عسيلي طريقتك في التعامل مع الناس في الحفلات والأفراح هتخسرك كتير، ولولا حب ناس ولولا الشخص ده تحديدا اللي أنت أحرجته وكسرت بخاطره ماكنتش هتوصل للي وصلتله".

تابعت: "أنا واحدة من الناس اللي بتعشق أغاني عسيلي، وبس شوفته بنفسي في كذا مناسبة إزاي بيحرج الناس وزعلت جدا، راجع نفسك يا نجم وأجبر بخاطر اللي حبوك وبيساندوك وفرحهم".



يشار إلى أن محمود العسيلي، كان قد واجه حملة واسعة من الانتقادات على مواقع التواصل الاجتماعي، بعد انتشار ذلك الفيديو، الذي وبخ فيه المعجب بطريقة لاذعة أمام الجمهور، قائلا: "حضرتك جامد جدًا، معاك واسطة أو حاجة كده، ولا بتحبني وكل الناس دي بتكرهني، لو اتصورت معاك مش المفروض إني أتصور مع الناس دي كلها"، مما اضطره للرد عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل التدوينات القصيرة twitter، على أحد المتابعين كاتبًا: "حضرتك فاهم الموضوع غلط خالص.. دي كانت حفلة كبيرة جدا فيها مئات الطلبة وواحد منهم مصمم يتصور ولو اتصورت معاه مش هاغني لأني لازم أتصور مع كل الناس اللي في الحفلة.. باقوله اشمعنا هاتصور مع حضرتك انت بس.. من فضلكم متحكموش على حاجة انتوا مش فيها.. وشكرا".

اقرأ أيضا:

العسيلي
اقرأ أيضا:
محمود العسيلي لمنتقديه: أمي شعرها أكرت
صورة- ابنة عمرو دياب تنشر صورتها مع والدها... هكذا علقت

filfan

7/17/2019 12:49:58 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"