فنانة مصرية تدافع عن عمرو وردة: اتظلم ظلم كبير

فنانة مصرية تدافع عن عمرو وردة: اتظلم ظلم كبير

رباب طلعت | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الخميس ، 27 يونيو 2019 - 12:12 | آخر تحديث: الخميس ، 27 يونيو 2019 - 13:1
عمرو وردة عمرو وردة
دافعت الفنانة هيدي كرم، عن عمرو وردة، لاعب المنتخب المصري، رافضة ما حدث معه من تشهير بعد تسريب فيديو ومحادثات لا أخلاقية له، تسببت في استبعاده من المنتخب.

قالت "كرم" عبر حسابها الرسمي على Instagram: "عمرو وردة بيلعب بقاله فتره طويلة في اليونان يعني أوروبا يعني بنات على قفه مين يشيل و مافيش مشاكل في الصحوبية وحاجات تانية كتير لأن ثقافتهم بتسمح لهم بكده تفتكرو أنه هايستنا يجي مصر علشان يعاكس ؟؟".

أضافت: "و بعدين كلمة تحرش دي كلمة كبيرة أوي لما نستخدمها نستخدمها في مكانها لازم تكون بالإكراه وبدون إرادة الطرف الأخر وده ما حصلش طبعاً".

تابعت: "رأي الشخصي أن عمرو اتظلم ظلم كبير واللي حصل فيه كان شر كبير مقصود! واَي شاب في الدنيا مكانه كان ممكن يعمل كده وكل الشباب عارفين كده .. غلط أيوه طبعا غلط لكن غلطه الأكبر أنه ما قدرش قيمته وأهميته كلعيب مهم واتصرف كشاب عادي وكلنا بنغلط .. أنا #بدعم_عمرو_ورده وبقوله اللي جاي أحلى".

View this post on Instagram

عمرو ورده بيلعب بقاله فتره طويله في اليونان يعني أوروبا يعني بنات على قفه مين يشيل و مافيش مشاكل في الصحوبيه و حاجات تانيه كتير لان ثقافتهم بتسمح لهم بكده تفتكرو انه هايستنا يجي مصر علشان يعاكس ؟؟ و بعدين كلمة تحرش دي كلمه كبيره اوي لما نستخدمها نستخدمها في مكانها لازم تكون بالإكراه و بدون إرادة الطرف الاخر و ده ما حصلش طبعاً ... رأي الشخصي ان عمرو اتظلم ظلم كبير و اللي حصل فيه كان شر كبير مقصود ! و اَي شاب في الدنيا مكانه كان ممكن يعمل كده و كل الشباب عارفين كده .. غلط ايوه طبعا غلط لكن غلطه الأكبر انه ما قدرش قيمته و أهميته كلعيب مهم و اتصرف كشاب عادي و كلنا بنغلط .. انا #بدعم_عمرو_ورده و بقوله اللي جاي احلا ❤️

A post shared by Heidy Karam (@heidykaram) on



كان المنتخب المصري استبعد عمرو وردة من قائمة اللاعبين، ليستكمل الفريق بطولة كأس الأمم الإفريقية بـ22 لاعبا.

هيدي كرم


اقرأ أيضا:

نجوم شاهدوا مباراة مصر والكونغو من المدرجات

نجوم الفن يحتفلون بفوز المنتخب والتأهل لدور الـ16 بكأس الأمم الإفريقية

رباب طلعت

6/27/2019 1:01:06 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"