محمد إمام: التمثيل مهنة صعب جدا ابن فنان ينجح فيها

محمد إمام: التمثيل مهنة صعب جدا ابن فنان ينجح فيها

محمد عاشور | في الأخبار،سينما وتلفزيون،حياة المشاهير تاريخ النشر: الثلاثاء ، 4 يونيو 2019 - 15:39 | آخر تحديث: الثلاثاء ، 4 يونيو 2019 - 15:39
محمد إمام محمد إمام
بعد نجاح مسلسله "هوجان"، والذي عرض في موسم شهر رمضان 2019، قرر الفنان محمد إمام أن يوجه الشكر لكل من ساندة وساعدة في مشواره.

ونشر محمد إمام عبر حسابه على Instagram صورة له وعلق عليها:

"شيء مش سهل إن الواحد يثبت نفسه في نفس مجال أبوه .. خصوصا لو الأب مش بس ناجح، لا ده كمان عدى مرحلة النجاح و وصل لمكانة ماحدش غيره وصلها".
"اتهاجمت كتير واتحاربت أكتر ، بس عمري ما ركزت مع أي هجوم أو إحباط ، كان كل حياتي و تركيزي في شغلي".
"مجهود كبير في سنين كتير علشان أثبت نفسي في شغلانة بحبها من كل قلبي ، بس جمهورها مش بيرحم و صعب جدا ابن فنان ينجح فيها ، لحد ما انتوا اللي خليتوا أفلامي من أعلى الإيرادات و مسلسلاتي من أعلى المشاهدات".
"شكراً لكل اللي وقف جنبي و شجعني ، أنتوا السبب بعد فضل ربنا سبحانه وتعالى أني أمضي عقد بأعلى أجر في مصر ، وشكرا لكل اللي حاربوني ، أنتوا خلتوني أقوى بكتير، فا خلوا بقى موضوع (الزعيم) على جنب و خلونا نشوف أكل عيشنا.. علشان اللي جاي ماجاش زيه".

View this post on Instagram

شئ مش سهل إن الواحد يثبت نفسه في نفس مجال أبوه .. خصوصاً لو الأب مش بس ناجح لا ده كمان عدى مرحلة النجاح و وصل لمكانة ماحدش غيرُه وصلها ... اتهاجمت كتير و اتحاربت أكتر .. بس عمري ما ركزت مع أي هجوم أو إحباط .. كان كل حياتي و تركيزي في شغلي .. مجهود كبير في سنين كتير علشان أثبت نفسي في شغلانة بحبها من كل قلبي .. بس جمهورها مش بيرحم و صعب جداً ابن فنان ينجح فيها .. لحد مانتوا اللي خليتوا أفلامي من أعلى الإيرادات و مسلسلاتي من أعلى المشاهدات . شكراً لكل اللي وقف جنبي و شجعني .. أنتوا السبب بعد فضل ربنا سبحانه و تعالى اني أمضي عقد بأعلى أجر في #مصر .. و شكراً لكل اللي حاربوني .. أنتوا خلتوني أقوى بكتير ❤️💪🏼 فا خلوا بقى موضوع #الزعيم على جنب و خلونا نشوف أكل عيشنا 🤗 علشان #اللي_جاي_ماجاش_زيه 💣🚀 #محمد_امام ⚡️ #ME

A post shared by Mohamed Emam (@mohamedemam) on



مسلسل "هوجان" بطولة محمد إمام، وكريم محمود عبد العزيز، وصلاح عبد الله، ورياض الخولي، وأوس أوس، وميرنا نور الدين، وعارفة عبد الرسول، وأسماء أبو اليزيد، وهاجر أحمد، من تأليف محمد صلاح العزب، وإخراج شيرين عادل.

اقرأ أيضا:

محمد إمام يتساءل: لماذا حذفت قناة الحياة هذا المشهد من "هوجان"

هل يشارك عادل إمام في "هوجان"؟.. مصدر يكشف التفاصيل


محمد عاشور

6/4/2019 3:39:30 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"