مي جودة
مي جودة تاريخ النشر: الخميس، 29 يونيو، 2017 | آخر تحديث:
تامر حسني ورامي صبري

اعتذر الفنان رامي صبري لجمهور الفنان تامر حسني عن منشور جاء على صفحته بموقع Facebook.

فمنذ أيام، كُتب عبر صفحة رامي صبري أن أغنيته الجديدة "راجل" أهم من فيلم "تصبح على خير" لتامر حسني، مما أزعج جمهور الفنان الأخير، لذلك اعتذر صبري عما كُتب على صفحته مؤكدا أنه أحد المسئولين.

كتب رامي: "البوست اللي نزل امبارح علي صفحتي اللي بيخص تامر حسني انا مسحته بنفسي عشان مبحبش حد يغلط او يقلل من نجاح حد من زمايلي وتامر اخويا وصديقي ووليد منصور منتج الفيلم اخويا وصديقي من ايام الدراسه ومن واحنا عيال . فا مستحيل ابدا انزل بوست في اساءه لحد مش انا ومش اخلاقي . اما بالنسبا للناس اللي حتطط رقمي online فانا معنديش اي مشكله ان الجمهور يكلمني لاني بشتغل للجمهور مش لنفسي .. اما بالنسبي للشتايم وقله الادب فا ربنا موجود والله يهديكم ... اخيرا مبروك لتامر فيلمه وان شالله يبقي احسن فيلم في تاريخه تامر موهوب وناجح وده شي مش انا اللي هقولو دلوقتي ... ومبروك لوليد منصور ومبروك لصديقي المخرج العظيم محمد سامي
#رامي_صبري".

ليرد عليه تامر حسني من صفحته كاتبا: "يارامي انت حبيبي واخويا واكيد في سوء تفاهم الف مبروك على كل شغلك وان شاء الله لما ارجع من السفر نروح الفيلم مع بعض".

كما يباشر رامي صبري العمل على ألبومه الجديد وهو من إنتاج شركة "مزيكا" ويتعاون رامي في الألبوم مع الشعراء تامر حسين وأحمد علي موسى ووائل توفيق، فيما يتعاون مع الملحنين شادي حسن وياسر نور، ولحن رامي صبري لنفسه 7 غنيات من الألبوم، كما يتعاون مع الموزعين الموسيقين فهد وطارق توكل ومحمد مصطفى.