محمود عبد الحكيم
محمود عبد الحكيم تاريخ النشر: الخميس، 21 أبريل، 2016 | آخر تحديث: الخميس، 21 أبريل، 2016
باسم يوسف ومحمد الننى

نشر الإعلامى الساخر باسم يوسف فيديو يجمعه بلاعب نادى أرسنال والمنتخب المصرى محمد الننى، يستعرض خلاله الإعلامى الساخر مهاراته فى لعب الكرة بالرأس مع الننى دون أن تسقط على الأرض، ونشر قبلها صورة كشف خلالها عن سر حضوره لمباراة أرسنال فى الدورى الإنجليزى اليوم أمام وست بروميتش، والتى انتهت بفوز الأرسنال بهدفين نظيفين.

فى البداية نشر باسم يوسف صورته وهو يرتدى قميص الأرسنال ويقف بجانب الننى، معلقاً على الصورة عن سبب حضوره المباراة، مؤكداً أنه ليس من مشجعى أرسنال القدامى ولكنه حضر المباراة بعد دعوة الننى له، قائلاً "السبب اني جيت الآرسنال مش عشان انا ارسنالاوي قديم و لا حاجة، لا عشان النني الجامد كان عازم و مش كده و وبي ده محلاوي يعني بلدياتي. النهاردة النني طول التسعين دقيقة لعيب برنس مافيش في الماتش كله الا باقة يتيمة مقطوعة. لعيب هادي سهل ممتنع من عير فذلكة. مان اوف ذَا ماتش بالنسبة لي عشان جامد و عشان محلاوي. شكرًا ع الدعوة يا نني . و تسلم رجلك النهاردة".

ونشر بعدها بدقائق فيديو يجمعه بالننى وهما يستعرضان مهاراتهما فى لعب الكرة بالرأس دون أن تسقط أرضاً، ونشر باسم الفيديو وكتب معلقاً "احنا كملنا كتير على فكرة بس على قد السناب شات. . حتضمني الآرسنال قريب".