FilFan.com
FilFan.com تاريخ النشر: الخميس، 16 أبريل، 2015 | آخر تحديث:
ريهام حجاج

علقت الممثلة الشابة ريهام حجاج على ما حدث عقب العرض الخاص لفيلمها الجديد "كرم الكينج"، من تدافع لمراسلي الصحف والقنوات التلفزيونية، الأمر الذي دفعها لرفض إستكمال التسجيل معهم، وذلك في فيديو أوضحت فيه حقيقة ما حدث بالعرض الخاص.

ونشرت ريهام حجاج الفيديو عبر صفحتها الشخصية بموقع Facebook، وقالت "الفيديو ده ممكن يوضح حقيقة اللي حصل امبارح في العرض الخاص لفيلم "كرم الكينج"..أنا كنت في حالة صحية صعبة جدا ورغم كدة كان لازم آجي أحضر العرض مع زمايلي..وحاولت استجمع قوتي وأسجل مع مراسلي القنوات التلفزيونية الموجودة".

وأضافت الفنانة الشابة "لكن للأسف حصل تدافع بينهم وبين البعض تحول لمشاجرة أمام عيني ومن غير أي انهيار وبمنتهى الأدب اعتذرت عن التسجيل لأن لا حالتي ولا الموقف ولا قلة التنظيم كانوا يسمحوا بأي كلام، حاولت أشوف الفيلم لقيت القاعة ممتلئة بالكامل، وفعلا مكنتش أقدر أكمل من غير ما أقعد، فقررت ارتاح في مكان لحد ما أبقى أحسن وأقدر أروح، استيقظت الصبح لقيت أكتر من موقع كاتبين اني تعاليت على فيلمي وما حضرتوش للآخر في حين أن السبب حالتي الصحية".

وطلبت ريهام من الجمهور مشاهدة الفيديو والحكم على الموقف بعد ذلك قائلة: "أنا بس باطلب من أي حد قال عليا كده يتفرج على الفيديو ويحكم ضميره.. ويفكر يعني إيه تبقى طالع من المستشفى ومش قادر تقف لكن بتحاول تتعامل مع الناس باحترام.. وأتمنى من الصحف والمواقع يحاولوا بس يتفهموا الظروف الصعبة اللي ممكن الإنسان يمر بيها.. مش بنطلب منكم أي تلميع بالكذب، بس كمان حرام يبقى ثمن سمعة الإنسان شوية زيارات من ناس عايزة تقرأ مشاكل وفضايح".

وأقيم العرض الخاص لفيلم "كرم الكينج"، الثلاثاء، بحضور محمود عبد المغني، ومنذر رياحنة، والراقصة شمس ونجم "آراب أيدول" للموسم الثالث محمد رشاد. (FilFan.com يحاور أبطال فيلم "كرم الكينج" محمود عبد المغني ومنذر رياحنة والراقصة شمس ومحمد رشاد).