نهال ناصر
نهال ناصر تاريخ النشر: الثلاثاء، 26 مارس، 2024 | آخر تحديث:
فاروق فلوكس

تحدث الفنان فاروق فلوكس عن خلافه مع الفنانة مها أحمد وأنه قال من قبل إنها تسببت في إصابته بجلطة، وهي ردت أنه ضايقها خلال تصوير أحد الأعمال.

وقال فاروق فلوكس خلال لقائه في برنامج "المنسي" عبر قناة "هي" من تقديم إنجي هشام: "أنا راجل اشتغلت مع كبار النجمات اشتغلت مع الفنانة نبيلة عبيد ونادية الجندي وهدى سلطان وسهير البابلي ويسرا ومديحة كامل وإلهام شاهين، اشتغلت مع كافة النجمات هل في واحدة منهم اشكت مني، عيب أنا مكنتش عارف إني بشتغل مع مارلين مونرو عشان يحصلي الجنان دا هل أنا مراهق لهذه الدرجة".

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

مها أحمد

وتابع فاروق فلوكس: "لما أروح أحاول أعاكسها وهي ترفضني يجيلي جلطة؟ إيه المنطق الغريب ده، والمشهد اللي كنا فيه وانسحبت عشانه هي في بلكونة وأنا تحت، ربنا يسامحها وأنا مسامحها".

نرشح لك: أجرأ 30 تصريحا للنجوم في رمضان: سحر شيرين عبد الوهاب وابتعاد أحمد الفيشاوي عن المخدرات وعودة بسمة بوسيل لتامر حسني ووصف خالد يوسف لحنان ترك وملايين نجوى فؤاد التي انفقتها على يسرا


فاروق فلوكس

وحكى فاروق فلوكس ما حدث قائلا: "أنا جالي جلطة وعملت عملية قلب نتيجة أنها علقت على جملة أنا بقولها، أنا من طبعي وأنا بمثل في البروفات أطلع كلام جديد، والمفروض الكلام الجديد ده الملقن يكتبه، مكتبش وأنا مخي مش دفتر، جيت تاني يوم أنا مش واخد بالي ونسيت الجملة اللي أنا أضفتها وهي المفروض ترد عليها وقلت الحوار عادي، هي قالت ستوب وقالت فيه إفيه هنا وأنا سألت هل مكتوب".

واختتم فاروق فلوكس كلامه: "هي زي بناتي الصغيرين لكن مش نجمة كبيرة، سابت التمثيل شوية واشتغلت مذيعة وسابت المذيعة، وأنا مقدر ظروفها وظروف ابنها ربنا يشفيه وأنا مسامحها".

مها أحمد

اقرأ أيضا:

مي عمر: والدي من مجتمع فلاحين ... وخاف من عصبية محمد سامي بعد زواجنا

ظهر في برنامج رامز جلال ... واشتهر بكلمة "الأمبليه" ... من هو المطرب سعيد الهوا الذي رحل عن عالمنا في صمت

نزار الفارس يرد على اتهام حورية فرغلي له بدفع رشوة مقابل خبر خطبتهما: تستاهل مليوني جنيه

هلا السعيد لـ"في الفن": مشهد موت "هبة" في "المداح" كان مرهق جدا وقعدت 4 ساعات أظبط حركة ضربة السكينة

طالع أيضا - نظرة على المشهد الأخير .. قصة مقتل سينمائي شهير بطريقة سادية والتحقيق مع 65 كومبارس.. ومفاجآت عديدة في تحقيقات النيابة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5