نادين يوسف
نادين يوسف تاريخ النشر: الخميس، 7 سبتمبر، 2023 | آخر تحديث:
حسن شاكوش وطليقته

رد مغني المهرجانات حسن شاكوش على الفيديو الذي نشرته زوجته السابقة ريم طارق وأعلنت من خلاله انتهاء الخلافات بينهما وحصولها على كامل مستحقاتها الشرعية.

كتب حسن شاكوش على حسابه بموقع Facebook "انا اولا بشكرك يا ريم علي كلمة الحق الي قولتيها في حقي دلوقتي وذكرتي انك مشوفتيش مني غير الخير. وقابل اعتذارك علي ماصدر منك وانا مكنش ليا اي رد فعل قدام الناس ومش من تربيتي اني اشهر بي بنات الناس حتي لو رد علي كلام يجرحني او اساءه ليا "

حسن شاكوش وطليقته

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا>

وتابع "مع ان ده كان مأثر عليا نفسيا وعلي اهلي وكل الي حوليا وقابل اعتذارك. وعفا الله عما سلف والمسامح كريم واتمنالك كل خير في حياتك واشوفك دايما بخير"

حسن شاكوش وطليقته

كانت ريم طارق قد نشرت فيديو لبرنامج "دعوة فرح" الذي تقدمه الإعلامية فرح شعبان والمذاع على قناة "هي" وقالت فيه " الحمدلله أخدت كل حقوقي الشرعية من حسن، والحمدلله اني طلعت شخص كويس، وهو كمان شخص كويس، وراجل محترم"

وأضافت: "كل اللي حصل ده كان سوء تفاهم وتدخل أكتر من طرف، وأي حد سيرته جت في الموضوع سواء من أهله او من اهلي او مامته ف حقهم على راسي وكل شئ قسمة ونصيب".

يذكر أن ريم طارق رفضت الاعتذار لحورية فرغلي بعدما تم الزج باسمها في أزمتها مع طليقها.

وقالت ريم طارق خلال لقائها مع الإعلامية مروة صبري ببرنامج "قعدة ستات": أنا مقولتش حاجة عشان اتراجع فيها ومش هعتذر، حورية فرغلي مش زعلانة مني لأني أنا مقولتش اسمها وأني قولت حرف بس، أنا مقولتش مين الشخصية اللي بتكلم عنها عشان أتراجع عن كلامي".

حسن شاكوش وطليقته

وتابعت "أنا محاسبش ست، الشخص ده لو مكتفي بالبنت اللي اتجوزها مش هيبص لحد، لو حاسبتها أبسط حاجة هتقولي روحي لجوزك مش هروح للغريبة أقولها ليه بتعملي كده، ولا هقعد أحارب في الناس، أنا بشوف أن الشخص لو مش محترم الشخصية اللي معاه خلاص يسيبه لحد تاني يقدره ويحترمه".

اقرأ أيضا:

بـ"ظهر مكشوف" ... هنا شيحة بإطلالة مميزة في مهرجان الفيلم العربي بروتردام (صور)

أحمد فهمي يكشف أكثر شىء لفت انتباهه في صاحب القصة الحقيقية لـ"سفاح الجيزة"

آمال رمزي تكشف تفاصيل قضية "الرقيق الأبيض" ... حاكم عربي لفقها لـ 12 فنانة في السبعينيات

هادي الباجوري عن طبخ أحمد فهمي في "سفاح الجيزة": مكنتش في الأسكربت وانا ضفتها ... وغيرنا آخر 4 حلقات قبل تصويره

لا يفوتك: ساعة مع الفنان علي الحجار ... حكاوي وفن وغنا

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5