شروق سامح
شروق سامح تاريخ النشر: الثلاثاء، 22 أغسطس، 2023 | آخر تحديث:
جوري بكر

وجهت الفنانة جوري بكر رسالة خاصة لجمهورها عبر خاصية القصص القصيرة في حسابها على Instagram.

وكتبت جوري بكر لجمهورها: خليكم مقتنعين دائما بأن مش كل اللي بتشوفوه حقيقي ومش كل اللي بنزله حقيقي ممكن ورا الصورة والضحكة اللي نزلت دي الكواليس بتاعتها كانت كلها كسرة وغضب وعياط وتعب نفسي وتعب جسدي وحاجات تانية كتيرة.

وواصلت كلامها: رسالتي اللي عايزة أوصلها مفيش حد بيحب يشارك الناس اللي بتتابعه اللي هي أصلا فيها اللي مكفيها حاجات سلبية بس لازم أديكم أمل في بكرا وأن ربنا بيعوض لأن ربنا مش بيحب الحاجات الوحشة ادعوا لبعض وأتمنوا الخير لبعض متعرفوش ربنا خد إيه مني أو من غيري عشان يكرمني بأي حاجة تانية في حياتي.

نرشح لك: أحمد فهمي لـ"في الفن": استعنت بطبيب نفسي لتحضير "سفاح الجيزة" ونسيت دورس الطبخ اللي اتعلمتها

رسالة جوري بكر

على جانب آخر، كانت الفنانة جوري ردت على شائعات طلاقها التي تنتشر عبر مواقع التواصل الاجتماعي من حين لآخر وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على Instagram كتيت فيه: أنا بخير الحمد لله وزوجي الراجل المحترم بخير وربنا يكرمنا إن شاء الله ونشوف ابننا على خير ادعولنا بس وكفايا اشاعات ارجوكم أعصابي تعبت والله تعبت يارب تكونوا مبسوطين كدا ومتطمنين حياتي الخاصة خط أحمر.

جوري بكر

وتابعت: على فكرة أنا بخير ومفيش أي حاجة من الاشاعات اللي بتطلعوها عليا حصلت ومحدش يدخل يمثل ويقولي خير حبيبتي مالك ما انتو مش بتسالوا غير في المصايب لكن غير كدة لا هفضل طول عمري صريحة وأقول أي في قلبي لاني مبخافش غير من اللي خلقني.

جوري بكر شاركت في رمضان 2023 بمسلسل "جعفر العمدة"

وكانت آخر أعمال الفنانة جوري بكر، هو مسلسل "جعفر العمدة" بطولة النجم محمد رمضان، وتم عرضه في الموسم الرمضاني 2023، وضم العمل مجموعة من النجوم أبرزهم: هالة صدقي، زينة، مي كساب، منة فضالي، إيمان العاصي، أحمد داش، أحمد عبد الله، منذر ريحانة، طارق النهري، عصام السقا، دعاء حكم، سلوى عثمان، مجدي بدر، وغيرهم من الفنانين، وذلك بجانب ظهور خاص للفنان بيومي فؤاد الذي ظهر بشخصية والد الفنانة زينة، والمسلسل من تأليف وإخراج محمد سامي.

اقرأ أيضا:

تامر هجرس ينجو من حادث سير

الساحل يجمع تامر حسني وأحمد العوضي على أنغام "أنا مش هتغير عشان حد"

ابن شقيق عبد الحليم حافظ: أسرة العندليب لم تكن راضية عن أحمد زكي بعد تقديمه فيلم "حليم"

بعد "ليلة الدموع" ... (في الفن) يقترح موضوعات لحفلات صيفية (الدويتو والميكروباص وصافي يا لبن)

ابنة هند رستم تكشف كواليس خلافها مع فاتن حمامة وتحية كاريوكا: لقب سيدة الشاشة ضايقها

لا يفوتك: ساعة مع الفنان علي الحجار ... حكاوي وفن وغنا


حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5