محمد سليم
محمد سليم تاريخ النشر: الخميس، 20 يوليو، 2023 | آخر تحديث:
ياسمين عز

عددت الإعلامية ياسمين عز مزايا الارتباط بموظفة البنك خلال فترة الخطوبة وبعد الزواج، وذلك بعد تشجيعها متابعي برنامجها في حلقة سابقة على الارتباط بالمدرسة والمهندسة.

وقالت ياسمين عز خلال تقديمها برنامج "كلام الناس" المذاع عبر قناة MBC مصر: "يا بختك ويا سعدك لو إتجوزت موظفة بنك، لازم تعرف إنك إتجوزت الشياكة والأناقة كلها في اللبس والشعر والمكياج، كل حاجة مظبوطة بالشعرة، وهتحس إنك متجوز سوبر موديل".

نرشح لك - لماذا ظهرت روبي بأحذية Flat في كليب "يا ليالي"؟ ... ستايلست الكليب تجيب لـ "في الفن"

ياسمين عز

وأضافت: "ميزة مهمة جدا في موظفة البنك إنها الوحيدة اللي مش بتتخن، مهما تفوت السنين تلاقيها دايما محافظة على رشاقتها، بطنها مشفوط وكتفها مفرود وظهرها مشدود ورقبتها عمود".

ياسمين عز

وأشارت ياسمين عز إلى ميزة انضباط مواعيد موظفي البنوك بقولها: "تظبط المنبه على مواعيد دخولها وخروجها، وعمرها ما تتأخر عليك في تحضير الغدا أو أي حاجة".

طالع أيضا - عمرو دياب يغني من أشعار بن زيدون في "والله أبدا"

ياسمين عز

وتابعت: "مراتك موظفة البنك صوتها واطي دايما بحكم احتكاكها بالعملاء، وإنت أهم عميل في حياتها، ودايما رضاك مهمتها الأساسية".

ياسمين عز

كما لفتت ياسمين عز إلى خبرات موظفة البنك في ضبط الميزانية قائلة: "مراتك موظفة البنك أحسن واحدة تظبط لك ميزانية البيت، وعمرها ما تقول الفلوس مش كفاية، غير إنها كسيبة وتلاقيها متحملة كل مصاريفها الشخصية، وقلبها لك خزانة خاصة مقفولة يدخلها واحد بس".

واختتمت قائلة: "هتلاقيها دايما بتتعامل معاك بمبدأ نحن نحافظ على سرية بياناتك، وأنت بتدخل باسوورد موبايلك تلاقيها دورت وشها الناحية الثانية".


اقرأ أيضا:

محمد هنيدي يغني مع شارموفرز وظهور شيبة وعبد الباسط حمودة في برومو "مرعي البريمو" (فيديو)

"بيت الروبي" يتصدر الإيرادات بأكثر من 100 مليون جنيه.. و"تاج" الوصيف

#شرطة_الموضة: تفاصيل وأسعار إطلالات روبي في "يا ليالي"

أحمد جمال سعيد يخضع لجراحة استئصال المرارة


لا يفوتك: تحليل النغمات مع عمك البات: خطوات صناعة الأغنية

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ