محمد أحمد
محمد أحمد تاريخ النشر: الخميس، 1 يونيو، 2023 | آخر تحديث: الخميس، 1 يونيو، 2023
طه الدسوقي وعمر الشريف

أبدى الطفل عمر شريف امتنانه للفنان الشاب طه الدسوقي، بعد لفتته معه في حفل People's Choice Awards حفل توزيع جوائز اختيار الجمهور.

وكان طه دسوقي فاز بجائزة أفضل ممثل صاعد عن دوره في مسلسل "الصفارة" واختار أن يهديها للطفل عمر الشريف عن دوره في مسلسل "تحت الوصاية".

طه الدسوقي وعمر الشريف

نرشح لك - أحمد العوضي يأكل "كبدة نية".. وياسمين عبدالعزيز تعلق: "طلقني"

وكتب عمر شريف عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي Facebook: "امبارح كنت مدعو لاحتفال توزيع جوائز رمضان في مهرجان creative summit وتم اعلان عن جوايز أحسن ممثل صاعد وفاز بيها الفنان طه دسوقي اللي انا بجد بحبه أوي".

وأضاف: "اتفاجأت لما طه طلع على المسرح عشان يستلم جائزة الفنان أحمد أمين انه بيقول اسمحولي اهدي جائزة احسن ممثل صاعد لعمر شريف وده اللي أنا كاتب البوست عشانه، أنا مش عارف أوصف اللي حسيت بيه في اللحظة دي بأي كلام بجد دي لحظة عمري مهنساها في حياتي.. كنت بجد مبسوط أوي أوي.. عمري محسيت أني مبسوط في حياتي زي اللحظة دي".

طه الدسوقي وعمر الشريف

وتابع عمر شريف: "شكرا جدا طه دسوقى انك فرحتنى الفرحه دى، ودى حاجه انا مش هنسهالك العمر كله انا بحبك اوى، شكرا استاذ شاكر على الحضرتك وصلتنى لى كل ده بفضل مجهودك ونصايحك وثقتك فيه".

واختتم: "شكرًا أستاذة منى على كل حاجة وعلى النجاح اللى حققته عشان مثلت مع ممثله عظيمه زيك، شكرا أستاذ عمرو سلامة على كل حاجه عملتها وهفضل اشكرك فكل مره هحس فيها بفرحه ونجاح لانك دايما هتكون سبب كبير فيها وانا حبى ليك كبير اوى".

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5