محمد أحمد
محمد أحمد تاريخ النشر: الأربعاء، 5 أبريل، 2023 | آخر تحديث: الأربعاء، 5 أبريل، 2023
حمو بيكا

واجه شيخ العرافين مؤدي المهرجانات حمو بيكا، بحقيقة تعرضه لـ"السحر"، وذلك خلال برنامج "العرافة" الذي تقدمه الإعلامية بسمة وهبة، على قناتي "المحور" و"النهار".

ورد حمو بيكا قائلًا: "نعم.. عمر كمال هو اللي عملي السحر، عشان أقف وما أشتغلش.. الشيخ قالي حد أسمه عمر.. وقالي كلكم هتقعدوا وهو الوحيد اللي هيشتغل".

حمو بيكا

نرشح لك - بعد إذن "الإنترنت"... لماذا يحب جمهور الشارع "جعفر العمدة"؟

وتابع: "الحمدالله فكيت السحر واشتغلت.. وغلبته بالقرآن الكريم.. وبعدها صاحبت عمر كمال خوفًا منه عشان ميعمليش حاجة تاني، ولابس الفانلة الداخلية بالمقلوب".

ومازح شيخ العرافين، حمو بيكا، قائلًا: "تعرف تروح ولا أجي أروحك.. هتطلع على فيلا التجمع ولا الإسكندرية.. مش بتروح تقعد مع حسن شاكوش في فيلا التجمع؟".

حمو بيكا

فيما قال حمو بيكا: "والله وقعت مشكلة بيني وبين زوجتي، بسبب حديثي عن حسن شاكوش، وقلت لها ممكن فعلًا حسن يكون بيروح فيلا التجمع".

بدورها قالت بسمة وهبة، "مش لاقي ليك سر أكشفه.. مش عاوزه خراب بيوت أكتر من كدا عشان إحنا في رمضان"، ليرد بيكا، :"خراب أكتر من كدا؟ شيخ العرافين مش هيورد على جنه.. مراتي قالتلي إنت بتروح لفيلا حسن شاكوش.. وقلتلها والله ما حصل انا من هنا على البيت على طول".

ويعد برنامج «العرافة»، امتدادا لبرامج بسمة وهبة الرمضانية، والتي تعتمد على كشف أدق تفاصيل النجوم وخباياهم وإظهار الوجه الآخر لهم، ما يؤدي لصدمة كبيرة لدى الضيوف والمشاهدين، من المفاجآت التي تكشفها خلال الحوار وعن كيفية معرفتها بأدق تلك التفاصيل في الحياة الخاصة للضيوف.

اقرأ أيضا:

ريهام عبد الغفور وصبا مبارك أبرزهم.. نجوم الفن في جنازة والد دينا الشربيني

مشهد محذوف من مسلسل "جعفر العمدة" يكشف مصير "دودي" وأصدقائه

ساخر - حمو بيكا ينفعل على "جعفر العمدة" أثناء المشاهدة

سوتيه لعمرو دياب ومكرونة لحماقي...هنادي مهنا ترشح أكلات المشاهير

لا يفوتك: تحليل النغمات مع عمك البات- تقييم أغنية "ولعانة" لأحمد مكي

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5