محمد سليم
محمد سليم تاريخ النشر: الأحد، 22 يناير، 2023 | آخر تحديث:
ياسمين عز

اشتكت الإعلامية ياسمين عز من الإزعاج الذي يسببه لها أحد سكان المشروع السكني الذي تقيم به، بسبب تعديلات يقوم بها في محل سكنه منذ شهر سبتمبر الماضي.

وقالت ياسمين عز خلال تقديمها حلقة اليوم من برنامج "كلام الناس" عبر قناة MBC مصر: "كلامي للمهندس ماجد شريف رئيس مجلس الإدارة، يعني إيه شخص معاه فلوس يشتري بيت أو شقة، وعايز يوسع بيته، فيشتري جزء من نادي مشاع مخصص للكمباوند، ويدق على راسي وراس السكان، اللي كانوا هانئين في بيوتهم، ولما تسأل الكمباوند يقولوا شخص مهم حصل على استثناءات؟".

نرشح لك - الأسود والأحمر والريش يسيطرون على إطلالات النجمات في حفل Joy Awards

ياسمين عز

وأضافت: "البيت ممكن يكون فيه حد مريض أو مش عارف ينام أو أي ظرف، والوقت اللي إحنا عايشين فيه لا يوجد فيه حد مهم فوق القانون يعبث ويلهو بدون حسيب أو رقيب، لازم إدارة المشروع تحترم السكان".

ياسمين عز

وتابعت: "أنا مرفعتش التليفون أطلب واسطة، لإني بنت ومواطنة مصرية عادية ودماغي ناشفة، وأحب آخد حقي بالامتيازات اللي بلدي وفرتها".

طالع أيضا - النجوم وأزواجهم في حفل توزيع جوائز Joy Awards.. ظهور نادر لزوجة كريم عبد العزيز وأول ظهور لمروان خوري وزوجته


ياسمين عز

واختتمت ياسمين عز رسالتها قائلة: "رجاء محتاجة حد يرد عليا، شوفوا مين الشخص المهم اللي اشترى شيء مش من حقه وحصل على استثناءات، هو حر في ماله لكن بدون إزعاج لجاره، النبي وصى على سابع جار".


اقرأ أيضا:

وفاة الفنانة رانيا شعلان بعد صراع مع مرض السرطان

#شرطة_الموضة: أسماء أبو اليزيد بجمبسوت أسود في حفل Joy Awards

خاص محمد جمعة: حكاية "الزيارة" قصة مكررة وأحلم بتقديم قصة أحمد زكي

#شرطة_الموضة: بيونسيه تتألق بإطلالات عربية في حفلها بدبي


لا يفوتك: شاهد فناني وفنانات مصر والعرب والعالم في أضخم حفلات المملكة العربية السعودية (جوي أووردز Joy Awards)

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5