مروة لبيب
مروة لبيب تاريخ النشر: الاثنين، 22 أغسطس، 2022 | آخر تحديث: الاثنين، 22 أغسطس، 2022
لورا عماد وابنتها

في تطور سريع للازمة التي نشبت بين ابنتي الفنان شريف منير ووالدتهما لورا عماد، قامت إحداهن وتدعى فريدة بإلغاء متابعة الوالدة على Instagram.

وخلال الساعات الماضية تصدر منشور لزوجة الفنان شريف منير مواقع التواصل الاجتماعي تكشف من خلاله عن وجود خلافات أسرية وتوجه رسالة عتاب لابنتيها تعليقا على فيديو لهما في أحد المطاعم برفقة والدهما.

لورا عماد

لورا عماد

لورا عماد

وقالت لورا عماد " رسالة إلي بناتي فريدة و كاميليا بما أنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما أدتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم باأصحابكم بأمهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي! بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة!! وحقولكم حاجة واحدة بس! اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد!!

واختتمت كلامها: بتمنالكم كل خير وصحة وأن ربنا يهديكم في يوم من الأيام!! بس ربنا موجود وكبير قادر على اللي عمل فيكم كده أنه يرده ليه في يوم من الأيام!!! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي. لمعرفة رد كاميليا وفريدة والأزمة كاملة من هنا: "أدتكم عمري وصحتي" و"ليه بتخلي شكلنا كده قدام الناس" ... القصة الكاملة لأزمة زوجة شريف منير مع ابنتيها

لورا عماد

لورا عماد

ومنذ فترة لم يظهر الفنان شريف منير مع زوجته لورا عماد، وآخر الصور التي نشرها كانت بصحبة أولاده وكتب تعقيبا عليها: "الحب الحقيقي .. بس ناقصني الحب الكبير .. أسما .. وليلى بنت أختي .. بنتي الرابعة .. بحبكم .. "أبنائي الأعزاء .. شكرًا " .. لوجودكم في حياتي" دون أن يذكر اسم زوجته.