مي جودة
مي جودة تاريخ النشر: الخميس، 4 أغسطس، 2022 | آخر تحديث: الخميس، 4 أغسطس، 2022
رحمة حسن

نشرت الفنانة رحمة حسن صور لمجموعة من الحسابات التي تتابعها، مؤكدة أن صاحبها يتحرش بها الكترونيا ويتتبع حركتها منذ عامين!

كتبت رحمة عبر حسابها بتطبيق Instagram: "الشخص ده من سنتين وهو بيبعت رسايل غريبة وبيعمل حاجات غريبة وبيضايق كل صحباتي البنات، لو نزل صورة او حاجه معاهم وحتى الناس اللي بشتغل معاهم أو أصحابي في العادي بيدخل يدور علي الاكونتات بتعتهم و يبعتلهم أغاني و حاجات غريبة، ويسأل عني أنا فين، وبروح فين، كل أصحابي مش واحد بس عمل كده مع أكتر من حد، متتبع الأماكن اللي بروح فيها، ومش عارفة بيعرف منين أنا بقالي سنتين علي الحال ده، آخرها المكان اللي كنت مفروض اروحه بكرة علشان شغل".

رحمة حسن


رحمة حسن

وكانت الفنانة رحمة حسن عن تعرضها لحادث بعد مهاجمة كلب لها، وعضها.

وحكت رحمة حسن عبر حسابها على Instagram أنها كانت تسير في الشارع بجوار منزلها مساء أمس، حين غافل كلب صاحبته وقفز ليهاجمها ويعضها محدثا جرحا عميقا في جسدها. للمزيد من هنا: رحمة حسن تتعرض لحادث في الشارع.. كلب يهاجمها والإصابات "حساسة"

رحمة حسن

رحمة حسن

رحمة حسن

يذكر أن رحمة حسن شاركت مؤخرا في مسلسل "ملف سري" الذي تم عرضه خلال شهر رمضان الماضي، وهو من تأليف محمود حجاج، إخراج حسن البلاسي، وبطولة هاني سلامة، عائشة بن أحمد، نضال الشافعي، ماجد المصري، إدوارد، محسن محي الدين، محمد محمود عبد العزيز، دينا، دنيا عبد العزيز، مادلين طبر، كارولين عزمي وصبا الرافعي.