محمد أحمد
محمد أحمد تاريخ النشر: الأحد، 3 يوليو، 2022 | آخر تحديث: الأحد، 3 يوليو، 2022
أحمد وفيق ومحمد نجاتي

وجه الفنان أحمد وفيق رسالة للفنان محمد نجاتي بعد تلميحه باعتزال التمثيل.

وكتب أحمد وفيق عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي Instgram: "محمد يا نجاتي .. تعتزل ايه ؟؟ والله لو فكرت تعتزل هعورك .. حبيبي يا نجاتي يا جميل ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ انا بحب نجاتي المهذب الموهوب".

نرشح لك - محمد هنيدي وسيد رجب يشاركان في تحدي #باتمان_الحقيقي .. ما قصة معركة حلوان؟

وكان محمد نجاتي، شارك جمهوره ومتابعيه، مقطع فيديو يكشف فيه عن اضطراره للمشاركة في أعمال فنية لا يرضى عنها، كما أعلن عن استعداده للاعتزال، وذلك عبر صفحته الخاصة بموقع Facebook.

وقال نجاتي في الفيديو: "عاوز أقول إني ماكانش ليا دخل في ترشيحي لمسلسل (محمود المصري) مع أستاذ محمود عبدالعزيز، الترشيح جاء من خلال الدكتور مدحت العدل وهو حي يرزق يُسأل في ده".

وأضاف: "أما بقي بالنسبة للبوست اللي اتقال فيه شوف دلوقتي أمير كرارة فين ومحمد نجاتي فين؟ طبعا أمير كرارة نجم كبير وهو ما وصلش للي فيه دلوقتي إلا نتيجة تعب وجهد وعرق، قدر إنه يوصل لحب الناس وقاعدة كبيرة جدا من الجمهور، لكن دي حاجة مش بإيديا، دي حاجة خارجة عن إرادتي".

وتابع: "أنا راجل ممثل وبشتغل الحاجات اللي بلاقيها كويسة ومناسبة، ممكن تكون مش أعمال بتاخد بروباجاندا كبيرة زي ما فنانين كتير بيشاركوا في أعمال أنا أتمنى أكون في الحاجات المهمة دي، لكن غصب عني أنا مضطر أاشتغل حاجات علشان أكمل بقيت حياتي لأن عندي التزامات، وعندي حاجة تخليني مش مبسوط أوي".

واختتم: "أحيانا بضطر أقبل حاجات مش راضي عنها علشان أقدر أكمل حياتي، وإذا كانت الوضعية دي مضايقة ناس أو بعض الصحفيين على فكرة أنا ممكن أعتزل وأريحكم كلكم مني وتبقى نهاية الحكاية".

اقرأ أيضا:

ميرنا وليد : محتاجة عمليات تجميل لكن أنا "جبانة" وخايفة من الحوادث

"مع حبيبي".. رقص غادة عبد الرازق وزوجها يخطف الأنظار (فيديو)

نسرين طافش تكشف هوية زوجها: ليس مدرب يوجا

منى زكي: دي الحاجات اللي أحمد حلمي غيرها في شخصيتي و"لي لي" تراجعت عن التمثيل في آخر لحظة


لا يفوتك- كيف تتم المشاهد الحميمة في هوليوود؟ حوار "في الفن" مع منسقة المشاهد الحميمة ريبيكا جوهانسن (1)

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5