محمد أحمد
محمد أحمد تاريخ النشر: الأحد، 29 مايو، 2022 | آخر تحديث:
محمد صلاح

علق عدد من نجوم الفن على فوز ريال مدريد ببطولة دوري أبطال أوروبا على حساب ليفربول بهدف نظيف.

ويرصد موقع FilFan.com تعليقات نجوم الفن عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة على تلك المباراة التي أقيمت بملعب استاد دو فرانس بالعاصمة الفرنسية باريس.

نرشح لك - بلغت ميزانيته 10 ملايين يورو وصور بالكامل في اليونان.. كل ما تود معرفته عن Triangle of Sadness الفائز بسعفة كان الذهبية


نبيل الحلفاوي كتب: "لعشاق الريال.. آسف مقدما.. لم يقدم ما يليق باللقب.. ليڤربول هرسه. تم اختزال الفريق في حارسه لولاه لحسمت من الشوط الأول".

نجم مسرح مصر محمد أنور نشر صورة لمحمد صلاح بعد المباراة وعلق قائلا: "بدل ماتفرحوا بفوز ريال مدريد وتفرحوا بخسارة محمد صلاح افرحوا ان فيه واحد مصري على سقف طموحنا وخلانا زعلانين أنه خسر نهائي دوري أبطال أوروبا في الوقت اللي لما كان واحد مصري بيحترف في الدوري السلوفاكي كنا بنفرح واحد مصري بقى أهم وأفضل لاعب في الدوري الإنجليزي في اخر ٥ سنين ومن أفضل ٥ لاعبين في كوكب الأرض والناس في العالم كله بتغنيله وبتهتف باسمه واسم مصر".

وتابع: "واحد مصري خلي شباب كتير اوي يتمسك بالأمل ويشوف أن مفيش حاجة مستحيلة أحنا زعلنا النهاردة على صلاح هو زعلنا على نفسنا بالظبط لأننا كنا عاوزين سقف طموحه وطموحنا يعلى أكتر من كده ويبقي ملوش حدود وازعلو على كل سنه بتضيع من عمر صلاح في الملاعب من غير ما يحقق كل حاجه لأننا من بعده ماحدش هيعيشنا اللحظات دي تاني وهنرجع نتفرج على الناس دي في البلايستيشن بس".



حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5