مروة لبيب
مروة لبيب تاريخ النشر: السبت، 30 أكتوبر، 2021 | آخر تحديث:
ياسمين صبري

كشفت لبنى عروس صديقة طفولة الفنانة ياسمين صبري تفاصيل جديدة حول العلاقة بين ياسمين ووالدها أشرف صبري بعد هجومه الأخير عليها.

وشن أشرف صبري والد ياسمين صبري هجوما عليها بعد تصريحاتها عن علاقتهما في برنامج ABtalks مع أنس أبو خوش. لتصريحاتها الكاملة من هنا: ياسمين صبري عن والدها: مفيش بيني وبينه علاقة (فيديو)

وعبر حسابها على Facebook، كتبت صديقة ياسمين صبري "أنا حاسة بغضب شديد جدا، عمري ما فكرت أرد ولا أتكلم لكن اللي بيحصل ده تهريج بكافة المقاييس، یاسمین أشرف صبري صديقتي منذ الطفولة وحتى الآن، تربطني بها علاقة صداقة وحب وتفاهم وإنسانية بلا حدود اللي أبوها نشره يثير إشمئزازي لدرجة مقرفة حقيقي إنت مين، إنت كنت فين، إنت جيبت عربية، إنت صرفت عليها جنيه إنت تعرف إيه عنها.

وأضافت عروس: إنت شوفتها بس في الكام صورة اللي إنت حاططهم فقط لا غير، إنت محضرتش معاها أي حاجه في حياتها ولا تعرف عنها أي حاجه، إنت سنين تختفي وتظهر يوم في نادي سبورتنج تاخذ صورة وتختفي أنا عشت مع ياسمين في المدرسة وفي النادي طول طفولتي.

نرشح لك: تعرف على القنوات الناقله لحفل عمرو دياب الليله في إكسبو دبي

واختتمت صديقة ياسمين صبري "ما أفتكرش إني شفت حد رباها ولا كان معاها غیر کریمة الله يرحمها جدتها، وأمها كانت في الخارج بتشتغل عشان تبعت فلوس عشان تعيش ياسمين في مستوى كويس، طلعتها جدتها رياضية طموحة، ربتها على القناعة تيجي إنت دلوقتي بعد كل ده افتكرت أن ليك أولاد، لما بقت مشهوره، إخص وألف إخص، أنا قرفانة من الآباء اللي بالمنظر ده أنا أفتكر اللي كام مره اللي شفتك فيهم، کنت تشوفنا صدفة وتقعد تتريق علينا وإننا شباب ضايعين بس ربنا كبير حسبي الله ونعم الوكيل.

وكان والد ياسمين صبري قد نشر مؤخرا صورا لها معه من خطوبتها الأولى لتكذيب تصريحاتها حول علاقته بها وأنها لم تراه منذ كانت في الثانية من عمرها. للتفاصيل كاملة من هنا: بصور من خطوبتها الأولى... والد ياسمين صبري يكذب تصريحاتها عن علاقتهما: اتجوزت من ورايا وبدون علمي

لا يفوتك: أحمد نادر يقدم لكم الحلقة الأولى من "تحليل النغمات مع عمك البات" وتحليل ألبوم محمد حماقي "يافاتني"

اقرأ أيضا:

14 تصريحا لـ جومانا مراد في "واحد من الناس": ندمت على فيلم "لحظات أنوثة" وحاولت الانتحار واستشهاد صديقتي غير حياتي

نزار الفارس يطلب من ملكة جمال مصر أن تمسح وجهها من الماكياج على الهواء والأخيرة تصدمه (فيديو)

منة عرفة: لا أريد إقامة حفل زفاف لأنه "بهدلة"- فيديو

بصور من خطوبتها الأولى... والد ياسمين صبري يكذب تصريحاتها عن علاقتهما: اتجوزت من ورايا وبدون علمي