إيمان مندور
إيمان مندور تاريخ النشر: الاثنين، 16 نوفمبر، 2020 | آخر تحديث:
رانيا منصور

انتقادات كثيرة وجهت للفنانة رانيا منصور، بسبب اعتراضها على طلب بعض المتابعين من جمهورها، أن تقبل إضافتهم على حسابها على Facebook، موضحة أنه لا بد من احترام الخصوصية، خاصة أنه يوجد سابق معرفة بينها وبينهم.

شاهد ألبوم صور رانيا منصور صاحبة أجرأ فستان في ختام مهرجان الجونة

كتبت رانيا عبر حسابها على Facebook: "أنا نفسي أعرف هما الناس بتوع ممكن يا فنانة تقبلى الأدد دول بيفكروا فى إيه!! أقبل الادد ليه أنا معرفكش ولا أنت قريبى ولا صاحبى ولا زمايل فى الشغل ولا معرفة حتى أخليك فى الفريندز عندى بتاع ايه؟؟؟ علشان تتابعنى مثلا طيب ما انت بتابعتنى ايه تانى بقى؟ لو سمحتوا احترموا خصوصيات الناس".

وبعد الانتقادات واتهامها بالغرور، وأن ما يطلبه الجمهور هو بدافع المحبة فقط كونها فنانة معروفة، ردت رانيا كاتبة: "يعنى أنا كتبت بوست بطلب فيه الناس تحترم الخصوصية مخلصتش.. أنتى فاكرة نفسك مين وأنتى مش فاتن حمامة ولا منى زكى علشان تتكلمى بالطريقة دى أنتى متكبرة ووجهة نظرك متتقلش أنتى لسه فى بداية طريقك.. طب ما اتدفن بالحيا أحسن ونخلص بقى وكمية شتايم مش لاحقة أرد أصلا ومش حرد بقى بصراحة".

اقرأ أيضا: رانيا منصور ترد على انتقادات إطلالتها في ختام الجونة: فستاني مش شفاف ده ظِل

تابعت: "يعنى أنا أطلب خصوصية عيب لكن هما يشتموا عادى جدا صح!! هو إيه اللى حصل للناس فى إيه على فكرة كل الناس اللى يعرفونى كويس عارفين إنى لا متكبرة ولا مغرورة ولا أى حاجة من دى بالعكس.. بس أنا حرة أعبر عن رأيى أقبل ايه ومقبلش ايه واللى مش عاجبه ما يتابعنيش وشكرا".

من ناحية أخرى، يعرض لرانيا منصور حاليا عبر منصة "شاهد vip" مسلسل مسلسل "أسود فاتح" من بطولة هيفاء وهبي ومعتصم النهار وأحمد فهمي وشريف سلامة وروجينا ونانسي صلاح وصبري فواز وفراس سعيد وناصر سيف، من تأليف أمين جمال وإخراج كريم العدل.

اقرأ أيضا:

زوجة تامر عاشور تكشف أسباب إصرارها على الطلاق... "خطب وأنا على ذمته"!

"خرجت أثناء الِعدة بالمكياج!".. رانيا محمود ياسين ترد على انتقادات ظهور والدتها