هجوم ابن محمود البزاوي على فريق عمل فيلم "كازابلانكا"

هجوم ابن محمود البزاوي على فريق عمل فيلم "كازابلانكا"

محمد عاشور | في الأخبار،سينما وتلفزيون تاريخ النشر: الأثنين ، 8 أبريل 2019 - 15:4 | آخر تحديث: الأثنين ، 8 أبريل 2019 - 15:4
بوستر فيلم "كازابلانكا" بوستر فيلم "كازابلانكا"
هاجم أكرم، ابن الفنان محمود البزاوي، فريق عمل فيلم "كازابلانكا" الذي يلعب بطولته الفنان أمير كرارة.

وكشف ابن الفنان محمود البزاوي عن سبب هذا الهجوم، والذي يرجع لعدم تواجد والده بالملصق الدعائي لفيلم "كازابلانكا" والذي تم الكشف عنه منذ ساعات.

وكتب أكرم عبر حسابه على Facebook : " مبدأيا ابويا ماعندوش اي فكره عن البوست ده".
"انا ابويا طيب ويمكن طيبته دي هي اللي كانت سبب في تأخير نجاحه وأنه كتب من الباطن كتير مثلا زي ما قولت قبل كده، وكان دايما بيعمل حاجات وتنجح ومفيش حد يعرف أنه لي دور في نجاح العمل ده، بس اللي كان بيصبره أن ربنا هيعوض .. وبعد ما قدر يوصل بدراعه للي هو فيه لسه في ناس مش مقتنعه بي .. بس ده حقهم لأن مفيش حد عليه اجماع، بس طالما مش مقتنع بحد يبقى ماتحرجوش وابعد عنه أحسن، لأنه في نظرك مش الشخص اللي يفيد .. في رأي الشخصي ناس كتير بتعرف تتصور بس مش الكل بيعرف يمثل .. واسف لو كنت منحاز أوي في كلامي لأبويا، بس زي ما قولت ده أبويا اللي نجاحه بيسعدني أكتر ما بيسعدني نجاحي".
"ملحوظة : ابويا قالي انه عامل دور مهم في الفيلم ده .. و يمكن بيكدب عليا و طالع كومبارس .. ساعتها هاتأسف على البوست".




نشر المخرج بيتر ميمي على حسابه الرسمي على Instagram صور لملصق دعائي لفيلمه الجديد كازابلانكا، ولم يشر إلى إن كان هو البوستر الرسمي أم مجرد بوستر مبدئي، وكتب عليه مشوقا الجمهور: "العركة لو ابتدت، هتزعل".



فيلم "كازابلانكا" بطولة أميرة كرارة وغادة عادل وإياد نصار وعمرو عبد الجليل ولبلبة ومحمود البزاوي وأحمد داش والتركي هاليت أرجنش، ومن تأليف هشام هلال، وإخراج بيتر ميمي، وإنتاج وليد منصور.

كازابلانكا

كازابلانكا


اقرأ أيضا:

صورة- "هجامين البحر" ملصق تشويقي جديد لـ "كازابلانكا"

صورة- أمير كرارة مع غادة عادل وإياد نصار في كواليس "كازابلانكا"

محمد عاشور

4/8/2019 3:04:15 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"