كارمن سليمان تحتفل بعيد ميلاد ابنها الأول

كارمن سليمان تحتفل بعيد ميلاد ابنها الأول

محمد عاشور | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الثلاثاء ، 8 يناير 2019 - 14:42 | آخر تحديث: الثلاثاء ، 8 يناير 2019 - 14:42
كارمن سليمان ومصطفى جاد كارمن سليمان ومصطفى جاد
تحتفل الفنانة الشابة كارمن سليمان وزوجها الملحن مصطفى جاد بعيد ميلاد أبنها "زين" الأول.

وبهذه المناسبة نشرت كارمن عبر حسابها على Instagram صورة لها مع ابنها وعلقت عليها: "السنة اللي عدت دي كانت من أحلى سنين حياتي، عشان كنت معايا فيها، بحبك وربنا يخليك ليا ومايحرمنيش منك أبداً يا مجنني زي ما انتوا شايفين في الصورة".



ومن جانبه نشر مصطفى جاد عبر حسابه أيضا على Instagram صورة له مع كارمن وابنهما زين وعلق عليها: "من سنه بالظبط ربنا رزقني أحلى هديه في حياتي (زين) إبني، ومن يوم ما شيلته بين إيديا وحياتي كلها إتغيرت ونظرتي للدنيا وللشغل ولكل حاجه إتغيرت بفضله هو وأمه حبيبة قلبي وروحي كارمن..ربنا يخليك لينا و يجعلك سند و يحفظك اللهم آمين".



كانت كارمن سليمان ومصطفى جاد قد احتفلا بعقد قرانهما في 18 نوفمبر 2016، في حفل حضره أصدقاؤها من الوسط الفني، وفي يناير 2017 رزقا بأبنهما الأول "زين".

اقرأ أيضا

صورة- كارمن سليمان ترزق بطفلها الأول.. هذا الاسم اختارته له

محمد عاشور

1/8/2019 2:42:38 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"