سما المصري ترد على تعليق أحمد حسام "ميدو" على فستان رانيا يوسف: "اختشي عيب"

سما المصري ترد على تعليق أحمد حسام "ميدو" على فستان رانيا يوسف: "اختشي عيب"

مي جودة | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأثنين ، 3 ديسمبر 2018 - 22:24
سما المصري سما المصري
لم ينل تعليق لاعب كرة القدم السابق أحمد حسام "ميدو" على أزمة فستان الممثلة رانيا يوسف إعجاب سما المصري.

أعادت سما المصري نشر صورة من تدوينة ميدو عبر حسابها بموقع Instagram كاتبة: "تقول أن من ينتقد فستان رانيا يوسف يتمنى يقبل رجلها، أنا لم اعتاد تقبيل أرجل سوى لأمي، إن كنت أنت معتاد على تقبيل أرجل النساء فهذا أمر يعود لك، اختشي عيب".

وتابعت: "من حقنا أن ننتقد فستانها كما حقها أن تختار ما ترتديه، ولكنك أخطأت في التعرض لسيرة الآباء والأمهات، من هنا يا رجال يقبل رجل أمه فقط؟ الرجال ماتت في الحرب".

View this post on Instagram

التويته اهي للناس اللي بتقول أن الكابتن ماقالش كده...بص ياكابتن صدقني هتصدقني باذن الله أنت بتقول اللي بينقد فستان رانيا يوسف يتمني يبوس رجليها أنا ياكبتون مااتعودتش ابوس غير رجل امي انت باه متعود تبوس رجلين حريم دي حاجه ترجعلك انت...اختشي عيب....ننقد براحتنا حقنا ذي ماهي حقها تلبس اللي عايزاه لكن هتجيب سيره امهاتنا وابهاتنا وكده هنقلب الترابيزه عليك انت واي حد...أنا بقولك اهو.....مين هنا يارجاله بيبوس رجل امه بس؟ الرجاله ماتت في الحرب اصلها....حد يمنشن الكابتن باه عشان فولته عالي😂😂😂😂

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

comments powered by Disqus

مي جودة

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"