صورة- محمد إمام يحقق رغبة طفل في مستشفى السرطان

صورة- محمد إمام يحقق رغبة طفل في مستشفى السرطان

رحيم ترك | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: السبت ، 10 مارس 2018 - 1:49 | آخر تحديث: السبت ، 10 مارس 2018 - 1:49
محمد إمام محمد إمام
حقق الممثل محمد عادل إمام رغبة الطفل عبد الرحمن الذي طالبه أن يجمعه لقاء معه، وقام بزيارته في مستشفى السرطان 57357، وقضى يوما برفقته وزملائه.

نشر محمد إمام صورته اثناء جولته وزيارته للأطفال بالمستشفى وكتب عبر حسابه على Instagram، "صحيت من كام يوم على تليفونات كتير من ناس مختلفة بيقولولي ان فيه طفل مريض سرطان اسمة عبدالرحمن عاوز يشوفني ، النهاردة روحتله المستشفى علشان ازوره هو و زمايلة و بجد اتبسط من كل قلبى على الوقت اللي قضيته مع الأطفال دول و على الفرحة اللي شفتها في عنيهم .

وتابع " كنت عاوز اشكر كل القائمين على مستشفى 57357 على الجمال و الاهتمام و الرعاية و النظافة اللي انا شفتها هناك ، بجد انتوا حاجة تشرف .. يا ريت اللي يقدر يساعد بزيارة او تبرع يعمل كدة لأن ده بيفرق في نفسية الأطفال و بيساعد على علاجهم .. اللهم اشفي جميع أطفالنا و مرضانا يا رب".

صحيت من كام يوم على تليفونات كتير من ناس مختلفة بيقولولي ان فيه طفل مريض سرطان اسمة عبدالرحمن عاوز يشوفني ، النهاردة روحتله المستشفى علشان ازوره هو و زمايلة و بجد اتبسط من كل قلبى على الوقت اللي قضيته مع الأطفال دول و على الفرحة اللي شفتها في عنيهم .. و كنت عاوز اشكر كل القائمين على مستشفى 57357 على الجمال و الاهتمام و الرعاية و النظافة اللي انا شفتها هناك ، بجد انتوا حاجة تشرف .. يا ريت اللي يقدر يساعد بزيارة او تبرع يعمل كدة لأن ده بيفرق في نفسية الأطفال و بيساعد على علاجهم .. اللهم اشفي جميع أطفالنا و مرضانا يا رب 🙏🏼❤️

A post shared by Mohamed Emam (@mohamedemam_official) on



جدير بالذكر أن محمد إمام يعود للسينما بفيلم "ليلة هنا وسرور" إنتاج شركة "سينرجى"، ويشارك في بطولته ياسمين صبري ورحاب الجمل وبيومي فؤاد ومحمد سلام ومحمد ثروت، ومن إخراج حسين المنباوي وتأليف مصطفى صقر ومحمد عز.

اقرأ أيضا

صورة- رانيا يوسف تمارس الرياضة مع محمد إمام داخل صالة الجيم


محمد إمام عن صورته مع السعدني وأحمد فهمي ونجوم "مسرح مصر": لقاء السحاب

كلمات متعلقة محمد إمام
comments powered by Disqus

رحيم ترك

3/10/2018 1:49:06 AM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"