صورة نادرة - عبلة كامل بفستان أسود ومحمود الجندي بجلباب أبيض في عقد قرانهما

صورة نادرة - عبلة كامل بفستان أسود ومحمود الجندي بجلباب أبيض في عقد قرانهما

مي فهمي | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الجمعة ، 31 يوليو 2020 - 1:57
عبلة كامل عبلة كامل
تزوجت الفنانة عبلة كامل من الفنان الراحل محمود الجندي في أكتوبر 2003، بعد أن جمعهما فيلم "الطوفان"، الذي رشحها فيه للمخرج بشير الديك.

وأوضح الجندي أن لقائه بعبلة كامل في فيلم "الطوفان" كان الأول، ولم يكن بينهما سابق معرفة خلاله لكن الدور كان يحتاج لممثلة بقدر عبلة كامل.

ويقدم موقع FilFan.com لقرائه صورة نادرة لعقد قران عبلة كامل ومحمود الجندي.

وتظهر عبلة كامل في الصورة وهي ترتدي فستان بسيط من اللون الأسود، بينما أرتدى محمود الجندي جلباب أبيض.

‎صورة‎

وكان تحدث الجندي عن علاقته بعبلة كامل وسبب الأنفصال في لقاء تلفزيوني قائلا:"بعد وفاة زوجتي كنت محتاج واحدة تاخد بالها مني وأعجبت بعبلة لإنسانيتها وإنها شبه الستات المصرية وزيي من الفلاحين وعندها طباعنا وأخلاقنا والقيم اللي اتربينا عليها واتجوزنا بعد ما اتفقنا على إننا نراعي ربنا في بعض".

وأوضح الجندي سبب الأنفصال بعد عامان قائلاً:"كنت بدور عليها في بعض الأوقات مش بلاقيها موجودة، وكمان هي ليها بطولات ونجومية أكثر مني وده أثر فيا أووي، وخاصة أنهم يختاروني معها في الأدوار مجاملة لها وده لا يصح لأني راجل بحترم موهبتي ونفسي وده أثر في العلاقة، وده مش أصول البيت اللي أتربيت فيه.. وده أثر على العلاقة لحد ما اتفقنا على الإنفصال بناء عن رغبتها وده كان اتفقنا إننا نخرج بالمعروف لو مرتحناش".


اقرأ أيضاً


صورة -ميدو ينشر صورة قديمة لعمرو دياب مع اللاعب محمد أبو العلا في الملعب


بصورة على البحر... كوكي شقيقة روبي تكشف عن حملها

مي فهمي

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"