أحمد صفوت يتضامن مع يوسف الشريف: إهروا فإن الهرى يظهركم

أحمد صفوت يتضامن مع يوسف الشريف: إهروا فإن الهرى يظهركم

مي فهمي | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأثنين ، 29 يونيو 2020 - 13:28 | آخر تحديث: الأثنين ، 29 يونيو 2020 - 14:0
أحمد صفوت ويوسف الشريف أحمد صفوت ويوسف الشريف
تضامن الفنان أحمد صفوت مع الفنان يوسف الشريف بعد تصريحات الأخير عن عدم ملامسته للنساء في أعماله والتي أثارت جدلاً كبيراً الأيام الماضية.

وكتب أحمد صفوت عبر حسابه الرسمي بموقع Facebook:"يوسف الشريف يسلم فمك وعلى فكره انا مش زعلان من الناس اللى بتهاجمك أنا زعلان عليهم دافعوا انتوا عن الحريات وسيبوا الراجل يدافع عن نفسه قدام اللي خلقه اهروا فإن الهري يظهركم".

صورة

كان يوسف الشريف صرح في البرنامج قائلا: "في قيود أنا بحطها لنفسي زيادة عن أي حد تاني، ودي حقيقة حتى لو وصلت لدرجة العقود.. دي حقيقة بقالها 10 سنين أو أكتر، ده من بعد فيلم هي فوضى، بدأت أفكر بالطريقة دي.. دي حرية شخصية طالما مبضرش حد.. أنا مبستريحش لو بقي فيه مشاهد ساخنة أو فيها قبلات.. دي قاعدة بطبقها على نفسي بس.. بدأت أحط قيود لأن قبل كده في منتجين اتفقت معاهم على ده ووقت التنفيذ غيروا كلامهم".

تابع: "وهنا أنا لا أزايد على زملائي أو إني أحسن منهم، بالعكس كلهم ليهم الاحترام ومنهم من يقدمون أعمالا محترمة دون أن يتعمدوا هذه الطريقة.. عشان بس الكلام ميتفهمش إني بزايد عليهم أو بقول إني أحسن منهم.. خالص".

اقرأ أيضا:

اقرأ أيضاً


فيديو- ناهد السباعي: تقديم المشاهد الساخنة حرية بيني وبين المخرج

رضوى الشربيني تعلق على تصريحات يوسف الشريف






مي فهمي

6/29/2020 2:00:33 PM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"