تامر محسن يستعيد ذكريات "بدون ذكر أسماء"

تامر محسن يستعيد ذكريات "بدون ذكر أسماء"

مي جودة | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: السبت ، 27 يونيو 2020 - 22:2
تامر محسن تامر محسن
نشر المخرج تامر محسن صورا من كواليس تصوير أول مسلسلاته "بدون ذكر أسماء".

وعلق محسن على الصور التي نشرها عبر صفحته الرسمية بموقع Facebook، كاتبا: "من سبع سنين كان عرض أول مسلسل من إخراجي... #بدون_ذكر_أسماء.
اتعرض على إحدى قنوات دريم في موسم رمضاني ثري جداً من حيث جودة الإنتاج الدرامي. وعلى مدار سبع سنين اتعودت أقرا بوستات لناس كتير كاتبة إنه مسلسل ما أخدش حقه. كل مُشاهد اكتشف المسلسل كان بيحاول يعمل له دعاية ويجذب الآخرين لمشاهدته. محاولات المشاهدين لإنصاف المسلسل كانت بتسعدني. لكن الحقيقة إن لما مسلسل، بعد سنين كتير من عرضه الأول، يبقى لسه عايش عند الناس وبيتعرض بشكل مستمر لحد دلوقتي، والناس بتشوفه أكتر من مرة وبتعيد اكتشافه وبتتكلم وبتكتب عنه.. يبقى بالنسبة لي أخد حقه بشكل ما كنتش أحلم بيه.. كلمة شكر وامتنان لكل محبي المسلسل، اللي بيتعرض حالياً على CBCDrama".

‎صورة‎

"بدون ذكر أسماء"بطولة أحمد الفيشاوي، حورية فرغلي، روبي، مي سليم، مريم حسن، عبد العزيز مخيون، وشيرين رضا، وإخراج تامر محسن في أول تجاربه الإخراجية.

اقرأ أيضا
ياسمين عبد العزيز تكشف حقيقة حملها
أيتن عامر تدافع عن تصريحات يوسف الشريف: مضايقنيش






كلمات متعلقة بدون ذكر أسماء

مي جودة

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"