هل ابتعدت رانيا محمود ياسين عن التمثيل بسبب محمد رياض؟

هل ابتعدت رانيا محمود ياسين عن التمثيل بسبب محمد رياض؟

إيمان مندور | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الخميس ، 25 يونيو 2020 - 20:17 | آخر تحديث: الخميس ، 25 يونيو 2020 - 20:18
رانيا محمود ياسين ومحمد رياض رانيا محمود ياسين ومحمد رياض
ردت الفنانة رانيا محمود ياسين على تساؤلات الجمهور حول سبب اختفائها بعد فيلم "قشر البندق" الذي قدمته عام 1995.

اقرأ أيضا: بتاعت مشاكل... رانيا محمود ياسين ترد على اتهامها بالعنف‏

أوضحت رانيا في فيديو بثته عبر حسابها على موقع Instagam، أنها لم تختفي بعد الفيلم، بل قدمت العديد من الأعمال، لافتة إلى أن البعض يقولون إن زواجها من الفنان محمد رياض أبعدها عن الفن وقلل من شهرتها، قائلة: "محمد مقللش شهرتي.. لكن أنا بعدت عشان لما خلفت قدرتش أواظب بين بيتي وشغلي، ده غصب عني.. ولما ولادي كبروا قدرت انزل اشتغل.. أنا اتجوزت صغيرة فقدرت احقق المعادلة دي.. إني أربي ولادي وبعدين انزل اشتغل".

تابع: "صحيح مش هاخد فرص زمان ومتصدرتش كبطلة حتى الآن.. لكن أنا راضية ومش متضايقة، لازم هتدفع تمن حاجة.. إما تشتري نفسك وتبقا فنان كبير وعظيم لأن الفن زي الفريك ميحبش شريك.. عشان كده في ناس ضيعت عمرها في الفن واكتشفت في النهاية إنها متجوزتش ومخلفتش.. لو عملت ده كان زماني علاقتي بعيدة بولادي ومحمد كان انفصل عني لأنه هيجي مش هيلاقي زوجة.. وقلبي مكنش بيطاوعني اسيب ولادي فبعدت كتير لهذا السبب.. وأديني رجعت ومستنية الأدوار الكويسة مش هوافق على أي عمل وخلاص".



يشار إلى أن رانيا محمود ياسين شاركت في رمضان 2020، من بطولة عادل إمام ودلال عبد العزيز وداليا البحيري وحمدي الميرغني ومحمد الكيلاني وطارق الإبياري وهدى المفتي ووفاء صادق، ومن إخراج رامي إمام وتأليف أيمن بهجت قمر‎.‎

اقرأ أيضا:


صور رومانسية جديدة تجمع غادة عبد الرازق وزوجها على شاطئ البحر

بسبب تغيير شكلها... فريدة سيف النصر تنفعل على الجمهور

إيمان مندور

6/25/2020 8:18:19 PM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"