عبير صبري تدافع عن مها أسامة: مغلطتش.. عايزة تتزوج بالحلال

عبير صبري تدافع عن مها أسامة: مغلطتش.. عايزة تتزوج بالحلال

إيمان مندور | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأثنين ، 22 يونيو 2020 - 11:42 | آخر تحديث: الأثنين ، 22 يونيو 2020 - 11:43
عبير صبري عبير صبري
علقت الفنانة عبير صبري على الجدل الذي أثير خلال الأيام الماضية بسبب الفتاة مها أسامة التي عرضت نفسها للزواج عبر فيديو على Facebook.

اقرأ أيضا: فيديو- بكاء عبير صبري بسبب زوجها

كتبت عبير عبر حسابها على Instagram: "أنا اتفاجئت زي ناس كتير بالفيديو بتاع البنت اللي عايزة تتجوز ناس كتير هاجمتها وقالت انها عاوزه تكون ترند زي اصحاب التصرفات الغريبة من العري الفاضح أو التصرفات العجيبة أو غيره، لكن الحقيقة أنا تعاطفت معاها".

تابعت: "شفت إنها اتعاملت مع المجتمع بطريقته الجديدة وقررت تكلم أو تشتكي علي أكبر نطاق واللي عرفته أن مها أسامة بنت من عيلة محترمة وغنية وهي بتشتغل لكن منطويه وخجوله وصديقاتها المتزوجات مش بيعزموها بيخافوا لأنها مش مرتبطة".

أضافت عبير: "ومسألة إنها في بداية التلاتين بتؤرقها فلجأت للفيديو وطلبت إنها تتجوز بالحلال مطلعتش في فيديو فاضح مثلا ولا قالت عاوزه اصاحب هي عاوزه تتجوز وتتستر وتحب وتتحب أنا بدعمها يمكن الطريقة خضتنا لكن مفيش غلط عاوزه تتجوز تعيش حياتها صح وترضي ربنا ادعولها بلاش تهاجموها بلاش توصلوا كل الناس لليأس الكلمة الطيبة صدقة".



يذكر أن آخر أعمال عبير صبري كان مسلسل "خيانة عهد" الذي عُرض في رمضان 2020، وشارك في بطولته يسرا، حلا شيحة، بيومي فؤاد، خالد سرحان، جومانا مراد، خالد أنور، سلوى عثمان وهنادي مهنى، تأليف أحمد عادل، إنتاج جمال العدل - العدل جروب وإخراج سامح عبد العزيز.

اقرأ أيضا:


بمثابة والدها... منى زكي لهذا الفنان: دائما في بالي يا أبي

بصورة من حملها... سالي فؤاد تهنئ طليقها بعيد الأب


إيمان مندور

6/22/2020 11:43:11 AM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"