تامر حسني يقدم حفل غنائي أول أيام العيد على On tv

تامر حسني يقدم حفل غنائي أول أيام العيد على On tv

محمد عاشور | في الأخبار،موسيقى وحفلات تاريخ النشر: الأربعاء ، 20 مايو 2020 - 11:47
تامر حسني تامر حسني
بمناسبة حلول عيد الفطر المبارك، يستعد الفنان المصري تامر حسني لتقديم حفل غنائي جديد للجمهور، عبر قناة On tv.

شاهد أول صورة لغادة عبد الرازق من تصوير زوجها هيثم زنيتا

ونشر تامر حسني عبر حسابه على Instagram إعلان الحفل الذي سيذاع أول أيام عيد الفطر في الساعة 10 مساء، وعلق على إعلان الحفل:

"مساء الفل يا أغلى الناس
إن شاء الله هعيد عليكم و معاكم على شاشة On tv المصريه بحفله من نوع خاص.. أول يوم العيد و إن شاء الله هيتحقق من خلالها تبرعات لمتضرري وباء كورونا
و على صفحات On E اطلبوا الأغاني و الأسئله اللي عايزينها أنا تحت امرك أجمهور أعسل انت.. وكل سنه وانتوا طيبين وعيد سعيد على كل مصر والعالم العربي وعلى الدنيا كلها، و ياااااااارب .. كل حد فيكوا طلب حاجه من ربنا في شهر رمضان الفضيل .. ربنا يكرمه بيها و يحققهاله اللهم آمين".

View this post on Instagram

مساء الفل يا اغلى الناس إن شاء الله هعيد عليكم و معاكم على شاشة On tv المصريه بحفله من نوع خاص 👌🏼😉 أول يوم العيد و ان شاء الله هيتحقق من خلالها تبرعات لمتضرري وباء كورونا و على صفحات On Eاطلبوا الأغاني و الأسئله اللي عايزينها انا تحت امرك أجمهور أعسل انت 😄🌹🌹🌹و كل سنه وانتوا طيبين و عيد سعيد على كل مصر و العالم العربي و عالدنيا كلها و ياااااااارب 🤲🏻كل حد فيكوا طلب حاجه من ربنا في شهر رمضان الفضيل .. ربنا يكرمه بيها و يحققهاله اللهم آمين 🌹

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on



اقرا أيضا

بعد الإشادة بأدائها الفني... بشرى: من زمان مسمعتش كلام حلو

فيديو- مجدي عبد الغني ينتقد ظهور سيد عبد الحفيظ في"رامز مجنون رسمي"

محمد عاشور

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"