راندا البحيري: اللي زعلوا من ظهور يوسف فوزي خايفين على نفسهم!

راندا البحيري: اللي زعلوا من ظهور يوسف فوزي خايفين على نفسهم!

مروة لبيب | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأربعاء ، 22 يناير 2020 - 17:32
راندا البحيري ويوسف فوزي راندا البحيري ويوسف فوزي
علقت الفنانة راندا البحيري على الظهور الأخير للفنان يوسف فوزي الذي أثار الجدل مؤخرا وحالة التعاطف التي نهالها من قبل جمهوره.

وعبر حسابها الرسمي على موقع Instagram، كتبت راندا البحيري استاذ يوسف فوزي قرر انه يشاركنا مرضه وحابب بإرادته إنه يطلع و يتكلم.

وأضافت أن من تضرر من ظهور يوسف مؤخرا يخشون على أنفسهم من أن يحدث لهم مكروه وتابعت "علي فكره أغلب اللي متضايقين من الڤيديو. متضايقين علشان خايفين علي نفسهم. مش عايزين يشوفوا حاجه وحشه. مش عايزين يفتكروا المرض مش عايزين نتعظ من حاجه. علي فكره. الله يشفيه و يعافيه الفيديو ده هيبقي سبب لحاجات حلوه كتير اوي".

View this post on Instagram

#يوسف_فوزي ❤️

A post shared by Randa Elbehairy (@randaelbehairyofficial) on



وأشارت إلى أن الفنان يوسف فوزي يتحدث بحكمة عن الفن وما يحدث للفنانين مضيفة "قال الفن يا جماعه بيسرق العمر. و قال كمان حاجه انا كنت دايما بفكر فيها بس معرفتش أفسرها زي ما هو بخبرته فسرهالي في الفيديو ده..قال كل يوم بنصحي الصبح بنسيب شخصيتنا و بنلبس شخصيه تانيه نعيش بيها طول اليوم و نرجع ننام و نصحي نلبس شخصيه تالته و نرجع ننام و نصحي و هكذا. علشان كده جت كلمه ((الفن بيسرق العمر))من هنا".

ان احنا ال كام سنه اللي عايشينهم في حياتنا مش بنعيشهم بأسماينا بالطول و العرض. لا. بنعيش جوا شخصيات غيرنا. عمرنا بيتاكل.
بدعي كل زمايلي و اصحابي اننا نفكر تاني. و تالت. في حياتنا. و في ولادنا. و حبايبنا. و في نفسنا.و نعيش للفن و لنفسنا مع بعض".

ونال يوسف فوزي حالة من التعاطف في أعقاب ظهوره الأخير في لقاء صحفي بعد غياب نحو 4 سنوات عن الإعلام منذ إعلان إصابته بمرض باركنسون أو الشلل الرعاش واعتزاله التمثيل.

وسخر يوسف فوزي بسبب تصادف تمثيله لإصابته لنفس المرض، ضمن أحداث مسلسل "أوبرا عايدة"، قبل 16 عاما، لدرجة أن يده اليمنى التي أصيبت بالمرض، هي نفسها التي مثّل في المسلسل أنها أصيبت بالشلل الرعاش.

اقرأ أيضا

شاهد- مدير "القصر العيني" يروي تفاصيل ما حدث مع خالد النبوي

هدى المفتي عن الشرنوبي: زي أخويا.. ومحبش اسمي يرتبط بحد


مروة لبيب

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"