بالصور- تارا عماد تزور ملجأ للكلاب وتدعو الجمهور للتبني

بالصور- تارا عماد تزور ملجأ للكلاب وتدعو الجمهور للتبني

هالة أبو شامة | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأثنين ، 13 يناير 2020 - 21:55 | آخر تحديث: الأثنين ، 13 يناير 2020 - 21:56
تارا عماد تارا عماد
شاركت الفنانة تارا عماد، جمهورها بعدة صور من زيارتها الأخيرة لأحد ملاجيء الكلاب.

اقرأ أيضًا: صورة- أحدث ظهور لجورج سيدهم

نشرت عماد، الصور عبر حسابها الشخصي على موقع Instagram، ظهرت فيها وهي تلعب مع الكلاب وتطعمهم، وعلقت كاتبة: "زرت من كام يوم ملجأ للكلاب، هناك في أنواع كلاب كتيرة أوي".

تابعت: "كلاب اترمت في الشارع عشان مش بتخلف أو عشان عيانة، وكمان كلاب شارع واجهوا كم من الشر والعدوانية من البنى آدمين، مع ذلك الكلاب دي لسه مبسوطة وبتحب الناس وبتحب تلعب، لو قادرين تساعدوا إنسان معناه إن قلبكم كبير، وبتحسوا بالناس".

أضافت: " لو قادرين كمان تساعدوا حيوانات الشارع إنكم تعلموا أطفالكم إن الإساءة لحيوان في الشارع أو في البيت غلط فقلبكم أكبر وأكبر، علموا أطفالكم إن ضرب الحيوانات وقطع جزء من جسمهم مش شطارة، مترموش كلابكم وقططكم في الشارع عشان زهقتوا منهم، وكمان لو عندكم حيوان اعرفوا إن هو بالنسبالكم جزء من حياتكم بس أنتوا حياتوا كلها، لو حابين تزوروا الملجأ تلعبوا مع الكلاب أو تتبنوا شوفو location فوق الصورة".

محمد

محمد

محمد

محمد

محمد

محمد

محمد

محمد

محمد

محمد

على صعيد آخر، شاركت تارا عماد، مؤخرًا، في مسرحية "علاء الدين" التي عرضت لأول مرة بالمملكة العربية السعودية ضمن عروض موسم الرياض.

مسرحية "علاء الدين" من إخراج مجدي الهواري، وبطولة أحمد عز، تارا عماد، ومحمد ثروت، وهشام إسماعيل، ومحمد جمعة، وسامي مغاوري، وإسلام إبراهيم.

محمد


اقرأ أيضًا:

هكذا وصفت تارا عماد شعورها قبل بدء عرض "علاء الدين" بدقائق

صورة- تارا عماد تصل أسوان بدراجة هوائية في رحلة استغرقت 11 يوما



هالة أبو شامة

1/13/2020 9:56:28 PM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"