محمد محمود عبد العزيز ناعيا هيثم زكي: غلبان وحياته صعبة

محمد محمود عبد العزيز ناعيا هيثم زكي: غلبان وحياته صعبة

نهال ناصر | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الخميس ، 7 نوفمبر 2019 - 10:40 | آخر تحديث: الخميس ، 7 نوفمبر 2019 - 10:40
هيثم أحمد زكي ومحمد محمود عبد العزيز هيثم أحمد زكي ومحمد محمود عبد العزيز
نعى الفنان محمد محمود عبد العزيز صديقه هيثم أحمد زكي الذي رحل عن عالمنا صباح الخميس 7 نوفمبر، إثر تعرضه لهبوط حاد في الدورة الدموية.

وفاة هيثم أحمد زكي



تذكر محمد محمود عبد العزيز ذكرياته مع الراحل ونشر صورتهما عبر حسابه على Instagram وكتب: "غلبان ومحترم و حياته صعبه من طفولته و استحمل كتير و اتوجع كتير، عمره ما نادانى غير ب(أخويا) و عمرى ما ناديته غير ب(أخويا)، لما كنا نتقابل أو نتكلم كنا بنرغى بالساعات و ياما اتكلمنا على أبويا و على أبوه و كنا بنقول عمرنا ما هنكون ربعهم، أنا مش عارف أنا بقول إيه... اللهم لا حول ولا قوة إلا بالله".

أضاف، "آخر مره و احنا بنتكلم من ١٥ يوم كنا بنفكر هل لما نموت هنقابل أبوك و أبويا؟ و لما نقابلهم هانقولهم إيه و هايقولولنا إيه؟ سبقتنى و روحتلهم... السلام أمانة لحد ما اجيلكوا يا اخويا... الله يرحمك يا هيثم يا أخويا...(اسألكم الفاتحة و الدعاء لأبويا و للأستاذ أحمد زكى و لهيثم أحمد زكى".

View this post on Instagram

غلبان و محترم و حياته صعبه من طفولته و استحمل كتير و اتوجع كتير، عمره ما نادانى غير ب(اخويا) و عمرى ما ناديته غير ب(اخويا)، لما كنا نتقابل او نتكلم كنا بنرغى بالساعات و ياما اتكلمنا على ابويا و على ابوه و كنا بنقول عمرنا ما هنكون ربعهم، انا مش عارف انا بقول ايه... اللهم لا حول ولا قوة إلا بالله... اخر مره و احنا بنتكلم من ١٥ يوم كنا بنفكر هل لما نموت هنقابل ابوك و ابويا؟ و لما نقابلهم هانقولهم ايه و هايقولولنا ايه؟ سبقتنى و روحتلهم... السلام امانه لحد ما اجيلكوا يا اخويا... الله يرحمك يا هيثم يا اخويا... (اسألكم الفاتحه و الدعاء لابويا و للاستاذ احمد زكى و لهيثم احمد زكى)

A post shared by محمد محمود عبدالعزيز (@mohamedmahmoudabdelaziz_) on



وتشيع جنازة هيثم أحمد زكي عقب صلاة ظهر اليوم من مسجد مصطفى محمود.

موعد جنازة هيثم أحمد زكي


كانت خطيبة هيثم أحمد زكي قد تقدمت ببلاغ إلى مباحث قطاع أكتوبر التي أخطرت مديرية أمن الجيزة بأن الفقيد انقطع عن الإجابة عن الاتصالات المستمرة لخطيبته، من ثَم انتقلت قوة أمنية وبفتح باب الشقة بعد استئذان النيابة، تبين وفاة الفنان الشاب، وبنقل الجثمان للمستشفى أفاد التقرير المبدئي بأن سبب الوفاة هبوط حاد في الدورة الدموية.

محمد محمود


اقرأ أيضًا:


إسعاد يونس تنعي هيثم زكي: الحدوتة كل أبطالها راحوا


أحمد زكي وهالة فؤاد ونجلهما هيثم.. وفاة تراجيدية للنجوم الثلاثة


نهال ناصر

11/7/2019 10:40:52 AM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"