صورة - لماذا وجه المونتير وائل فرج الشكر لأحمد الجندي؟

صورة - لماذا وجه المونتير وائل فرج الشكر لأحمد الجندي؟

إيمان مندور | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الجمعة ، 18 أكتوبر 2019 - 21:54 | آخر تحديث: الجمعة ، 18 أكتوبر 2019 - 21:54
وائل فرج وأحمد الجندي وائل فرج وأحمد الجندي
وجه المونتير وائل فرج الشكر للمخرج أحمد الجندي بعد أن اختاره للمشاركة في إخراج مسلسل "الآنسة فرح"، المأخوذ عن مسلسل Jane The Virgin.


نشر فرج عبر حسابه على Facebook، صورة تجمعه بالجندي في الكواليس، وعلق عليها كاتبًا: "من ساعة ما بدأت شغل من ٢٢ سنة وأنا كل خطوة خدتها كانت بالتعب والشقى.. مكنش عندي حد يختصرلي طريق أو يساعدني أو يقدمني أو يعلمني.. طول الوقت كنت بتعب أوي عشان أجيب المعلومة وبكتسب خبرة عن طريق التجربة والخطأ لحد ما كونت خبرتي الشخصية".

تابع: "أول مرة يبقى عندي Godfather فالشغل.. أحمد الجندي مش بس قدمني كمخرج ورشحني ووقف جانبي وسمحلي إني أشارك معاه في إخراج مشروعه (الآنسه فرح).. جندي قدملي خلاصة سنين خبرته وعلمني يعني إيه إدارة مشروع وإدارة لوكيشن وإيجاد حلول طول الوقت وإزاي التعامل مع المواقف والظروف الصعبة عشان أوصل بالمشروع لبر الأمان".

واختتم فرج حديثه: "اللي عمله معايا مفيش حد بيعمله مع حد.. ربنا يديم المحبه يا جندي وهفضل دايما فاكرلك إنك مش بس صديق عمري ودلوقتي كمان أستاذي".



يُذكر أنه بعدما لقى مسلسل Jane The Virgin نجاحا كبيرا منذ عرضه عبر شبكة Netflix في جزئه الأول عام 2014 وحتى 2015، قرر منتجون مصريون تقديمه بعد تمصيره على مدار 4 أجزاء.

اقرأ أيضا:


بعد تمصير Jane The Virgin لـ"الآنسة فرح".. تعرف على الأبطال

لبلبة تروي لـ FilFan.com أغرب موقف تعرضت له من معجب


إيمان مندور

10/18/2019 9:54:03 PM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"