"نفسي أكون مشهورة بجنون ".. دنيا سمير غانم تلبي رغبة معجبة

"نفسي أكون مشهورة بجنون ".. دنيا سمير غانم تلبي رغبة معجبة

هالة أبو شامة | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأثنين ، 30 سبتمبر 2019 - 20:23 | آخر تحديث: الأثنين ، 30 سبتمبر 2019 - 21:20
دنيا سمير غانم دنيا سمير غانم
أعربت الفنانة دنيا سمير غانم، عن سعادتها بتلبية رغبة فتاة من ذوي القدرات الخاصة، كانت تحاول مقابلتها بشتى الطرق، لتجري معها مقابلة تلفزيونية خلال التدريب الذي تخضع له في مجال التقديم التلفزيوني، والذي يقدمه الإعلامي رامي رضوان.

نشرت غانم، عبر حسابها الشخصي عدة صورة من المقابلة عبر حسابها الشخصي على موقع Instagram، وعلقت كاتبة: "من ٣ أيام كلمتني صديقتي الديزاينر ندى أكرم، و قالتلي إن في بنت جميلة جدا هي تعرفها بتحبني جدا، وأول هاشتاج في حياتها كان على اسم تتر الفينال في لهفة "نفسي أكون مشهورة بجنون "، وإن البنت دي بتاخد كورس إذاعة وتليفزيون في أكاديمية بيدرِّس فيها رامي رضوان جوزي".

تابعت: " وإنها المفروض تعمل إنترفيو مع فنان واختارتني أنا فقلت لندي صاحبتي إني طبعا لازم أروحلها لإن إصرارها على إنها توصلي كان عن طريق صديقة ليا مع إن رامي أدامها علي طول".

أردفت: "رحت الإنترفيو وقابلت بنت مليئة بالتفاؤل والرضا وزاد احترامي ليها لما عرفت كمان إنها بتيجي من اسكندرية مخصوص كل أسبوع عشان تدرس في الأكاديمية وترجع في نفس اليوم، شكرا يا رانيا، على السعادة والتفاؤل والحب اللي شفته منك في الـ 20 دقيقة دول وحقيقي من قلبي ربنا يوفقك وتحققي حلمك وتكوني مذيعة مشهورة بجنون، أنا فخورة بيكي وسعيدة إني قابلت نموذج مشرِّف ومجتهد زيك".

View this post on Instagram

من ٣ أيام كلمتني صديقتي الديزاينر @nadaakraam و قالتلي إن في بنت جميلة جدا هي تعرفها بتحبني جدا و أول هاشتاج في حياتها كان علي اسم تتر الفينال في لهفة "نفسي أكون مشهورة بجنون " و إن البنت دي بتاخد كورس إذاعة و تليفزيون في أكاديمية بيدرِّس فيها رامي رضوان @Ramy_radwan جوزي و إنها المفروض تعمل إنترفيو مع فنان و اختارتني أنا ف قلت لندي صاحبتي إني طبعا لازم أروحلها لإن إصرارها علي إنها توصل لي كان عن طريق صديقة ليا مع إن رامي أدامها علي طول. رحت الإنترفيو و قابلت بنت مليئة بالتفاؤل و الرضا و زاد إحترامي ليها لما عرفت كمان إنها بتيجي من إسكندرية مخصوص كل اسبوع عشان تدرس في الأكاديمية و ترجع في نفس اليوم. شكرا يا رانيا @rania_wasfi علي السعادة و التفاؤل و الحب اللي شفته منك في ال٢٠ دقيقة دول و حقيقي من قلبي ربنا يوفقك و تحققي حلمك و تكوني مذيعة مشهورة بجنون 😁 أنا فخورة بيكي و سعيدة إني قابلت نموذج مشرِّف و مجتهد زيك ❤

A post shared by Donia Samir Ghanem (@donia.samir.ghanem) on



يشار إلى أن آخر أعمال دنيا سمير غانم، مسلسل "بدل الحدوتة "٣ الذي عرض في رمضان الماضي، وشارك فيه عدد من الفنانين منهم شيماء سيف، ومحمد سلام، وسمير غانم، وأحمد رزق، وبيومي فؤاد، وهشام ماجد، وهو من تأليف أيمن وتار، وشريف نجيب، وإخراج خالد الحلفاوي.

اقرأ أيضا

كندة علوش: زوجي من يختار إطلالتي

محمد رمضان يرد على منتقدي حفله الأخير

كلمات متعلقة دنيا سمير غانم

هالة أبو شامة

9/30/2019 9:20:52 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"