أحمد إبراهيم غاضبا: ماتتكلموش تاني في أمور بيتي

أحمد إبراهيم غاضبا: ماتتكلموش تاني في أمور بيتي

نهال ناصر | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأحد ، 30 يونيو 2019 - 19:23 | آخر تحديث: الأحد ، 30 يونيو 2019 - 19:23
أحمد إبراهيم وأنغام أحمد إبراهيم وأنغام
عبر الموزع أحمد إبراهيم عن استيائه من انتشار أخبار غير صحيحة عنه وعن زوجته السابقة ياسمين عيسى وعن زوجته الحالية الفنانة أنغام.

خلال الساعات الماضية انتشرت أخبار عن انفصال إبراهيم عن أنغام وعودته لزوجته الأولى وأم أولاده ياسمين عيسى، لكن سرعان ما نفاها في تصريح خاص لـ FilFan.com.

خاص- حقيقة انفصال أنغام وأحمد إبراهيم ..هل عاد الموزع لزوجته الأولى؟


ثم قرر الخروج عن صمته ووجه رسالة لكل من يكتب أو ينشر أخبار عن حياته الخاصة، في البداية استعان بحديث للرسول صلى الله عليه وسلم "مِنْ حُسْنِ إِسْلَامِ الْمَرْءِ، تَرْكُهُ مَا لَا يَعْنِيهِ"، وأرفق صورة من حديث خاص بين طليقته ياسمين عيسى التي طلبت من صحفية أن يتم نفي أي خبر عن عودتها له مؤكدة أن علاقتهما الآن جيدة.

وكتب إبراهيم عبر حسابه على Facebook: "هي مش أم أولادي بعتتلك وقالتلك انفي الخبر على لسانها وأنك غير مصرح ليكي تتكلمي عن حياتها الخاصة ؟ مش هي صاحبة الشأن ؟ وبعيدا بقى عن صحة الخبر من عدمها لأنها ماتخصش حضرتك ولا المتابعين لأن حياتهم فيها ما هو أهم أكيد .. مش المفروض لما صاحبة الشأن تنفي خبر وتطلب منك زي ما كتبتي خبر من غير ماترجعيلنا تتاكدي لأنه أمر شخصي ليا وأولادي وبيتي أنك تنفيه على لسان صاحبة الشأن زي ما كتبتيه ولا سيباه ينتشر؟ هيفرق معاكي صحة الخبر من عدمها في إيه هو أنتي اللي هتصرفي على أولادي ولا عايشين عندك في البيت على حسابك؟

حضرتك قاصده تحرجي أم أولادي وتستفزي أهلها بالخبر ده أنها رجعت بعد إعلانها طلاقنا بسبب زواجي (اللي انا بلغتها بيه واديتها حرية الاختيار)، ولا عاوزه تخلي الناس تتهمها انها كانت عامله فيلم غاويه شهره ولم تعاطف وفي الاخر رجعتلي؟".

وتابع: "ليه مافيش احترام لبيوت الناس ؟ احنا لسه هسخن الناس تاني والأغبياء يرجعوا يقولوا ساب بيته وعياله وسرقته من بيته والهجص والسفالة دي كاني عندي ٣ سنين!! مش كفايا ساكت على الكدب والتضليل من البدايه ورفضت ادخل في خصومه مع ام اولادي والنتيجه ان علاقتنا اتحسنت كتير رغم حجم الازمه اللي افتعلت من الاعلام!
مش كفاية الحملات الممولة ع الانستجرام لتشويه صورتنا لصالح وراها شخصية مريضة!

إيه علاقة ظهوري أنا وزوجتي المشهورة كزوجين في برنامج بإننا كمواطنين مش من حقنا أن حياتنا الخاصه تُحترم؟ ليه نشعل فتنه تاني بعد ما تحملت أنا وزوجتي المشهورة التجاوزات عشان نعدي الأزمة لأن في أولاد والحمد لله مستقرين وسعداء حاليا عن وقت الازمه ليه تضيعي مجهود كل الاطراف في تهدئة الازمة!

هل حضرتك هتجيبيلي انا وزوجتي المشهورة حقنا من التجاوزات والافتراء اللي في تعليقات الحشريين في البوست عندك أو عند الناس اللي نقلت الخبر اللي هما اساسا تم شحنهم ضدنا بمهارة من بداية الازمه بطريقه عاطفيه وسكت واحتسبت ربنا؟؟"

وطالب أحمد إبرهيم ألا يتم كتابة أي شيء يخص حياته الشخصية قائلا: "لآخر مره ماتتكلموش تاني في أمور بيتي من فضلكم غير مصرحلك ولا لغيرك يا استاذه يا فاضلة تكتبي او تتكلمي تاني عن حياتي الخاصة باي خبر سواء صح او غلط ده امر شخصي بحت مش المفروض ابرر او انفي او انزل تاكيد دي حياتي انا بس كفايه تجاوز بقى!!

تاني افتكر معاكم "مِنْ حُسْنِ إِسْلَامِ الْمَرْءِ، تَرْكُهُ مَا لَا يَعْنِيهِ" البوست لرفض الخوض في حياتنا الخاصة قبل ما يكون لنفي أو تأكيد لخبر".



يذكر أن أحمد إبراهيم انفصل رسميا عن زوجته الأولى ياسمين عيسى بعد زواج استمر لمدة 10 سنوات، أنجبا خلالهما طفلين، أما خبر زواجه من الفنانة أنغام انتشر يوم الإثنين 18 فبراير، وهو ما كان بمثابة المفاجأة لجمهورها.

اقرأ أيضا


بالصور- محمد رمضان يودع محمد أبو الوفا بكلمات مؤثرة

ريهام سعيد: لهذا ابتلاني الله

نهال ناصر

6/30/2019 7:23:48 PM

https://www.filfan.com/

2004-2018 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"