بالفيديو- مي حلمي تنشر فيديو عقد قرانها على محمد رشاد وتعقب: جوازنا مكنش في السر

بالفيديو- مي حلمي تنشر فيديو عقد قرانها على محمد رشاد وتعقب: جوازنا مكنش في السر

نهال ناصر | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الخميس ، 23 مايو 2019 - 12:39 | آخر تحديث: الخميس ، 23 مايو 2019 - 12:39
محمد رشاد ومي حلمي محمد رشاد ومي حلمي
شاركت المذيعة مي حلمي جمهورها بلحظة من اللحظات المهمة في حياتها وهي لحظة عقد قرانها على المطرب محمد رشاد.

نشرت فيديو عبر حسابها على Instagram للحظة توقيع العقد، وحكت لجمهورها أنه من يوم احتفالها بعقد قرانها الذي سبق حفل زفافها بأيام كثيرة، مؤكدة أنها لم تقصد أن تخفي عن جمهورها فرحتها بهذا اليوم لكنها كانت تفكر في كل ما حدث وكل ما كتب عنها وعن رشاد بعد إلغاء حفل زفافهما الأول.

وأكدت أن زواجها لم يكن سريا فأساس الزواج هو الإشهار، وهي فقط كانت تحتاج لبعض الوقت لتحتفل مع أسرتها بعيدا عن الإعلام والأخبار التي تكتب عنها وعن رشاد.

View this post on Instagram

وده اليوم الي كان قبل الفرح بكتييييير ماخبتوش خالص بس كنا بنفكر عشان زهقنا من الي كان حصل والقيل والقال فعاوزين هدوء مش اكتر مافيش حاجه اسمها جواز سري ده الجواز اساسه الاشهار بس كنا محتاجين وقت لينا احنا زي اي شخص عادي زي اي عيله مش عاوزه دوشه عشان علي الاقل مش امنا ولا ابونا اخواتنا بعديها بأسبوع كنت زعلانه جدا وكنت بعيط وقولت لرشاد لو ماعملتش فرح هحس بحاجه نقصاني هسمع اي زفه في ودني هتزعلني وهتفكرني اني عدي عليا اليوم ده من غيرما اعمل فرح ودي الفرحه الي اي واحده مابتنسهاش طول العمر فسكت وقالي احنا اتجوزنا خلاص دلوقتي انا عاوز افرحك عاوزه فرح ؟ قولتلو اه انا والناس الي بحبها بس افرح معاهم وعملنا احلي فرح في الدنيا عشان كنا في وسط الناس الي بنحبها ولبست احلي فساتين تاني والكل فرح ماكنتش هنزل الفيديو ده لانه ليا لحياتي بس قررت اعمل ده وبعد فتره بعد ما كل الناس كتبت وقالت وعادت في يوم الصباحيه 😄 وبوصو والحقو راحو فين وجمً منين وهما متجوزين امبارح .... لا غلطانين ماكنش امبارح بس انا بحب ارد برواقه وعلي مهلي بحبك عشان انت عوضتني عن كل كلمه وحرف اتقال غلط وادتني فرحه بعد حزن ❤️ #مي_حلمي #محمد_رشاد #بتاعت_الراديو #حسناء_الرياضه #dubai

A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on



وأوضحت أنها بعد مرور أسبوع على عقد قرانها قالت لرشاد إنها حزينة لأنها لم تحتفل مثل كل فتاة، لذا قررا إقامة حفل زفاف اقتصر حضوره على الأهل والأصدقاء المقربين.

وكشفت مي حلمي أنها نشرت هذا الفيديو على الرغم من أنه فيديو خاص، كي تؤكد للجميع أن زواجها تم منذ فترة قبل الاحتفال، ولترد على كل من كتب أنها بعد حفل الزفاف مباشرة كانت ترد على متابعيها عبر حساباتها في مواقع التواصل الاجتماعي.

يذكر أن مي حلمي ومحمد رشاد احتفلا بزفافهما في 23 مارس الماضي في سرية تامة، وبعيدا عن وسائل الإعلام، ولم يكشفا عن أي تفصايل، إلا لبعض الأصدقاء المقربين فقط.

اقرأ أيضا:

بعد 24 ساعة من حفل زفافهما.. عمرو أديب يستقبل محمد رشاد ومي حلمي بالورود
بالفيديو- رقص مي حلمي ومحمد رشاد بحفل زفافهما على أغنية هشام عباس

كلمات متعلقة محمد رشاد مي حلمي

نهال ناصر

5/23/2019 12:39:02 PM

https://www.filfan.com/

2004-2020 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"