بالفيديو- حمدي الميرغني يكشف عن مفاجأة شقيقتا إسراء عبد الفتاح لها في حفل زفافهما.. بكت كثيرا منها

بالفيديو- حمدي الميرغني يكشف عن مفاجأة شقيقتا إسراء عبد الفتاح لها في حفل زفافهما.. بكت كثيرا منها

نهال ناصر | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الخميس ، 14 سبتمبر 2017 - 10:25 | آخر تحديث: الخميس ، 14 سبتمبر 2017 - 10:25
حمدي الميرغني وإسراء عبد الفتاح حمدي الميرغني وإسراء عبد الفتاح
كشف الممثل حمدي الميرغني عن مفاجأة قامت بها شقيقتا زوجته إسراء عبد الفتاح في حفل زفافهما.

وشارك حمدي عبر حسابه على Instagram، فيديو لشقيقتا إسراء وهما تغنيان على أنغام موسيقى إعلان "فودافون" الشهير "أول مرة"، الذي عُرض في شهر رمضان 2017، ولكن بعد تغيير كلماته.

وتظهر شقيقتا إسراء عبد الفتاح وهما تغنيان عن أشياء ستحدث بعدما تترك إسراء المنزل، لتتأثر إسراء في النهاية بكلمات شقيقتيها وبكت كثيرا.

وعقّب حمدي الميرغني على الفيديو، ليشكر شقيقتا إسراء وشقيقيه أيضا على تحضيرهم لهذه المفاجأة.




أما إسراء عبد الفتاح، فعبّرت عن حبها الكبير لشقيقتيها، وأنها لن تنساهما أبدا.

نورهان و زينة حتة من قلبي ربنا يخليكوا ليا يا اغلي من نور عنيا، دي اكتر مرة كان نفسي اروح معاكوا البيت فيها، انتوا دايما في قلبي و بالي عمري ما اقدر انساكوا ولا عمركوا تغيبوا عن بالي لحظة، انتوا الهوا اللي بتنفسه انتوا عنيا اللي بشوف بيها انتوا الحياة بكل ما فيها❤️ احلي اغنية سمعتها في حياتي من اخواتي اللي بيجروا في دمي ... @nourhanm1 @zeinamo7amed لو عايزين تشوفوا الاغنية كاملة اللينك في الbio شكر خاص لأخواتي محي و محمدي اللي تعبوا معاهم اوي عشان يعملولي الهدية التحفة دي @ahmedmohy2 @mohamady11 ❤️ و شكر خاص للمصور الجامد اوي @karimelshrief

A post shared by Esraa Abdelfattah (@esraa.abdel.fattah) on




اسمع الأغنية كاملة


واحتفل حمدي الميرغني وإسراء عبد الفتاح بزفافهما في 11 سبتمبر الجاري، بأحد الفنادق الكبرى بالقاهرة.

وحضر حفل الزفاف عدد كبير من الفنانين، وعلى رأسهم نجوم "مسرح مصر" أشرف عبد الباقي، ودينا "ويزو"، ومحمد عبد الرحمن، ومصطفى خاطر، ومحمد أنور، وعلي ربيع، وكريم عفيفي، وأحمد فهمي وشقيقه كريم فهمي، وأحمد زاهر، وأكرم حسني، وماجد المصري، وأحمد فتحي، وأشرف زكي، وروجينا، وأحمد رزق، وسليمان عيد، والمخرج أحمد خالد موسى، وكريم السبكي.

إقرأ أيضا:
الصور الكاملة لحفل زفاف حمدي مرغني وإسراء عبد الفتاح.. أحمد وكريم فهمي من ضمن الحضور

بالصور- أجواء أسطورية من حفل زفاف حمدي المرغني وإسراء عبد الفتاح.. زفة على طريقة "سندريلا"

comments powered by Disqus

2004-2015 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"