صورة- سالي عبد السلام توضح لجمهورها سبب حزنها في حلقة أمس من "اتمسوا".. تورم العينين!

صورة- سالي عبد السلام توضح لجمهورها سبب حزنها في حلقة أمس من "اتمسوا".. تورم العينين!

دينا دهب | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأربعاء ، 15 مارس 2017 - 16:16 | آخر تحديث: الأربعاء ، 15 مارس 2017 - 16:16
سالي عبد السلام سالي عبد السلام
أوضحت المذيعة سالي عبد السلام لجمهور برنامجها "اتمسوا" المذاع على راديو 9090، سبب حزنها في حلقة أمس الثلاثاء، وأكدت أن السبب هو إصابتها بالتورم في عينيها الاثنين، بجانب حادث سرقة.

ونشرت سالي، عبر حسابها بموقع Instagram صورة لعينيها المتورمتين وسيارتها التي سُرق منها "السبويلر"، وكتبت عبد السلام تعليق على الصورة: "أنا امبارح مكنتش متغيرة لكل اللى كان بيسأل بالعكس وربنا يعلم وطلعت هوا ومحدش حتى لاحظ بس حسيتوا إنى متضايقة! أنا صحيت من النوم لقيت عينى الاثنين وارمين كدة ومش عارفة حتى افتحها واخدت ادوية و حقن كورتيزون عشان اقدر انزل، ورحت الشغل ورجعت من الشغل لقيت حد سارق السبويلر وبوظ شنطة العربية كلها عشان يخلعه من مكانه. الحمد لله بنشاركم حلو ووحش مع إنى دايماً بخبي الوحش بس قلت لا خلينا نطلع الاثنين يا مصر. الحمد لله الذي لا يحمد على مكروه سواه.. يا رب".

انا امبارح مكنتش متغيرة لكل اللى كان بيسأل بالعكس وربنا يعلم وطلعت هوا ومحدش حتى لاحظ بس حسيتوا انى متضايقة! انا صحيت من النوم لقيت عينى الاتنين وارمين كدة و مش عارفة حتى افتحها واخدت ادوية و حقن كورتيزون عشان اقدر انزل،ورحت الشغل.. رجعت من الشغل لقيت حد سارق السبويلر وبوظ شنطة العربية كلها عشان يخلعه من مكانه ..الحمد لله :) بنشاركم حلو ووحش مع انى دايماً بخبى الوحش..بس قلت لا خلينا نطلع الاتنين يا مصر ..الحمدلله الذى لا يحمد على مكروه سواه..#يارب

A post shared by Sally Abdalsalam (@sallyabdalsalam) on



تجدر الإشارة إلى أن برنامج "اتمسوا" لسالي عبد السلام المذاع على راديو 9090 يُذاع يومي الثلاثاء والأربعاء من كل أسبوع.

اقرأ أيضا

بالصورة - سالي عبد السلام تدعم المنتخب الوطني بهذه الكلمات

سالي عبد السلام عن شائعة زواجها: "ممكن نبطّل هبل؟"

سالي عبد السلام تواجه التعليقات السلبية على صورها بالحجاب

comments powered by Disqus

2004-2015 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"