صورة - خالد عليش: لهذا السبب أحب حمدي الميرغني

صورة - خالد عليش: لهذا السبب أحب حمدي الميرغني

يارا عماد | في الأخبار، تاريخ النشر: الأثنين ، 10 أكتوبر 2016 - 15:11 | آخر تحديث: الأثنين ، 10 أكتوبر 2016 - 16:52
حمدي الميرغني وخالد عليش حمدي الميرغني وخالد عليش
استضاف المذيع خالد عليش أمس الممثل حمدي الميرغني في برنامجه "معاك فى السكة" المذاع على إذاعة نجوم إف أم في الساعة الخامسة.

ونشر خالد عليش عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور الشهير Instagram صورة له مع حمدي الميرغني وعلق عليها وكتب: "بحب الراجل ده عشان عنده نفسه الكوبري في السنان".

وكان عليش نشر صورة له بصحبة زوجته ميما الشامي وهما يقضيان الأجازة سوياً بمدينة بودابست في المجر، وظهر بجلنب عليش وزوجته أسدان يشبهان أُسُود قصر النيل الشهيرة وعلق عليش عليها كاتباً "دول مش أسدين قصر النيل بتوع كوبري قصر النيل بتاعنا اللي بدأوا فيه سنة ١٨٦٩ و افتتح في ١٩٣٣، ده أشهر كوبري في بودابيست - المجر اللي بدأوا فيه سنة ١٨٤٠ وافتتح في ١٨٤٩".

بحب الراجل ده عشان عنده نفسه الكوبري في السنان

A photo posted by Khaled Eleish (@khaledeleish) on




كما نشر خالد عليش صورة تجمعه بزوجته ميما الشامي أثناء تواجدهما في متحف مدام توسو مع تمثال الرئيس الأمريكي أوباما وعلق على الصورة وكتب: "قبل الايام الاخيرة لاوباما كرئيس للولايات المتحدة الامريكية اتصورنا معاه".




جدير بالذكر أن خالد عليش شارك في الموسم الرمضاني لهذا العام ببرنامج المقالب "ميني داعش" ويقدم الأن برنامج "صباحك أحلى" على قناة النهار.

اقرأ أيضا

صورة - خالد عليش وزوجته فى بودابست .. ويوضح سر الأُسُود التى بجوارهم

صورة- اعرف كيف شكرت منى زكي خالد عليش.. والأخير يرد: "كدة أتعشت"

بالصور- "نجوم FM" تدعم السياحة بإذاعة برنامج خالد عليش من شرم الشيخ

comments powered by Disqus

2004-2015 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"