محمد إمام لجمهوره: هو أنا بجد شبه شاروخان وسلمان خان؟

محمد إمام لجمهوره: هو أنا بجد شبه شاروخان وسلمان خان؟

نهال ناصر | في الأخبار، تاريخ النشر: السبت ، 30 أبريل 2016 - 14:20 | آخر تحديث: السبت ، 30 أبريل 2016 - 23:46
محمد إمام محمد إمام
يواصل الفنان محمد إمام الدعاية لفيلمه الجديد "جحيم في الهند" والذي من المقرر عرضه في موسم عيد الفطر، ومن خلال مواقع التواصل الإجتماعي يتواصل محمد إمام مع جمهوره، ويشاهد ما يكتبوه عنه، ويشوقهم لفيلمه الجديد.

ونشر محمد إمام عبر حسابه في موقع Instagram، صورة لتصميم يبدو أن أحد محبيه صممه له، وفي الصورة لقطات مختلفة لمحمد إمام وإلى جانبه نجوم بوليوود "شاروخان وسلمان خان"، ويرى محبو محمد إمام أن هناك شبه بينهما، في بعض الحركات والنظرات أو حتى الملابس.

وعلق محمد على الصورة قائلا: "هو أنا بجد فيا شبه منهم؟.

وتابع ليكشف لجمهوره أنه شاهد "الوسم" الذي دشنه جمهور محبي بوليوود من فترة وفيه طالبوا محمد إمام بمقابله شاروخان وسلمان خان ودعوتهم إلى مصر، ووعد محمد جمهوره بأنه سيحاول الوصول إليهما ودعوتهما لزيارة مصر، كما أكد أن هناك ممثلين هنود ظهورا في الفيلم وأنه به الكثير من المفاجأت عليهم أن ينتظروها.

"علي العموم انا لسه بالصدفة شايف هاشتاج اسمه #محمد_امام_ادعو_سلمان_خان_لزيارة_مصر .. اول مره اشوفه، و اتخضيت من عدد الناس الكتير اللي استخدموه !... واحب أقول للمهتم بالموضوع إن انا حبتدي من دلوقتي أعمل محاولات و إتصالات للوصول لسلمان_خان او شاروخان و ادعوهم فعلاً لزيارة مصر و ربنا يقدرني ، بس المهم هما يرضوا و علي فكرة احنا معانا ممثلين هنود كتير في الفيلم بس كل حاجة حتظهر في وقتها ".

هو انا بجد فيا شبه منهم !!!؟؟؟ 😂😂 علي العموم انا لسه بالصدفة شايف هاشتاج اسمه #محمد_امام_ادعو_سلمان_خان_لزيارة_مصر .. اول مره اشوفه ، و اتخضيت من عدد الناس الكتير اللي استخدموه ! ... و احب أقول للمهتم بالموضوع إن انا حبتدي من دلوقتي أعمل محاولات و إتصالات للوصول ل #سلمان_خان او #شاروخان و ادعوهم فعلاً لزيارة #مصر و ربنا يقدرني ، بس المهم هما يرضوا 😊 و علي فكرة احنا معانا ممثلين هنود كتير في #الفيلم بس كل حاجة حتظهر في وقتها ... 💥 #جحيم_في_الهند 💥 في #العيد إن شاء الله 😉

A photo posted by Mohamed Emam (@mohamedemam_official) on




فيلم "جحيم في الهند" هو أول فيلم مصري يتم تصويره بالكامل في الهند، وهو من بطولة محمد إمام، وياسمين صبري، وأحمد فتحي، وبيومي فؤاد، وعدد من الوجوه الجديدة، وهو من تأليف مصطفى صقر ومحمد عز، ومن إخراج معتز التوني، ومن إنتاج زين الكردي.

طالع أيضا:

صورة - محمد إمام: "الجرائد الهندية بتتكلم عن العبد لله"

صورة- الملصق الدعائي لفيلم محمد إمام "جحيم في الهند"

شاهد.. الإعلان الدعائي الأول لفيلم محمد إمام "جحيم في الهند"

comments powered by Disqus

2004-2015 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"