صورة- هل توجه زينة رسالة غير مباشرة جديدة إلى أحمد عز؟

صورة- هل توجه زينة رسالة غير مباشرة جديدة إلى أحمد عز؟

نهال ناصر | في الأخبار، تاريخ النشر: السبت ، 30 أبريل 2016 - 11:25 | آخر تحديث: السبت ، 30 أبريل 2016 - 23:10
زينة وأحمد عز زينة وأحمد عز
من خلال حسابها بموقع Instagram نشرت زينة صورة لها من مسلسلها "الوسواس" وتحدثت عن إحدى شخصيات المسلسل، واتهمته بأنه يقسم بالله كذبا، وهو ما جعل البعض يذهب إلى أنها توجه رسالة إلى أحمد عز الذي أنكر زواجه وإنجابه لطفلين منها.

وقالت زينة في تعليقها على الصورة: "الشيخ "حسانين" اللي في مسلسل "الوسواس" من أخطر النماذج علي المجتمع يستخدم الدين ساتر لقذارته وحقارته وكذبه وانعدام رجولته.

وأضافت: "دخل علي "صباح" بالدِّين والصلاة والحلال والحرام ... علشان يداري الشيطان اللي جواه. وكل ما يوجه رسالة لعيلته وأهله يبدأ يا أما بآية قرآنية أو بحديث شريف هو أنت إيه يا عّم الحج ماتتكلميش كلام عادي كده زينا كله دين دين ههههه. مع إن عندك مشاهد مالهاش دعوة بالدِّين ولا حتى الأخلاق ولا الأصول ولا الحقيقة بقي ههههههه دي كارثة تانية كذب وقسم بالذات الإلهية كدب في كدب و...و.... إلخ".

واستكملت: "بس نفسي تتكلم الكلام الطبيعي يا مولانا بتاع صباح الفل وكدة وكفاية ولا ضرر ولا ضرار، ((ومن اموالكم وأولادكم عدو لكم فاحذروهم)))...(شايفه يا صباح ربنا قال فاحذروهم يا صباح مش هابقي نجم يا صباح) فاكر يا ربنا قال نحذر من أولادنا.. وتبطل تفسر الدين علي مزاجك المريض. إحنا مش من حقنا نحاسب حد ولا نقول ده صح وده غلط بس أنت زودتها قوي..لدرجة إني خايفة تعمل فتنه في الدين ويعملولك مقام والنَّاس تزوره طبعا الناس الهبلة... ويكتبوا عليه ..مقام.. ((اقسم بالله)) كان شيخ ويعرف ربنا هههههههههه كفاية يا شيخ حسانين".

ولا تعد هذه المرة الأولى التي يربط البعض بين رسائل زينة وأحمد عز، حيث سبق ونشرت فيديو طريف لها وهي تغني أغنية المطربة سميرة سعيد "محصلش حاجة"، وبالأخص المقطع الذي تقول فيه سميرة سعيد "أنا عارفه إنه زمانه ماشى يقول عليا .. أنا واحدة شريرة وقوية ومفترية .. شايفين يا ناس الست دي عملت إيه فيا".

بالفيديو - هل قصدت زينة توجيه رسالة إلى أحمد عز من خلال سميرة سعيد؟

طالع أيضا:
محامي زينة يكشف عن المبلغ الذي طلبته نفقة لأبنائها من أحمد عز
بعد تقديمها لالتماس على حكم إثبات النسب.. محامية أحمد عز لزينة: "مين اللي وراكي؟"
شاهد زينة في الصور الأولى من كواليس "أزمة نسب"

comments powered by Disqus

2004-2015 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"