تعرف على رسالة راندا البحيرى لـ "على ربيع" بعد "حسن وبقلظ"

تعرف على رسالة راندا البحيرى لـ "على ربيع" بعد "حسن وبقلظ"

محمود عبد الحكيم | في الأخبار، تاريخ النشر: الأحد ، 17 أبريل 2016 - 22:29
الفنانة راندا البحيرى الفنانة راندا البحيرى
نشرت الفنانة الشابة راندا البحيرى صورة لنجم "مسرح مصر" الفنان على ربيع، على حسابها الخاص على موقع الصور الشهير "إنستجرام"، مصاحبة الصورة برسالة للفنان الشاب تبارك له فيها على فيلمه الجديد وتمتدحه.

وكتبت راندا البحيرى فى رسالتها قائلة "رسالتي ليك يا أجمل علي. النجم علي ربيع، مبروك يا صاحب أجمل روح واحلي ابتسامه. مبروك يا بقلظ، "حسن وبقلظ" من احلي الافلام اللي شوفتها في حياتي. مبروك يا حبيب ملايين شباب مصر، حب الناس ليك من حب ربنا ليك. وانت مش غريب عليك ده لأنك إنسان من اجمل الناس الي الواحد ممكن يعرفها في حياته يا طيب يا جدع يا صاحب صاحبك. ياللي عمرك ما اتغيرت ولا هتتغير علشان انت إبن أصول و محترم و بتتقي ربنا بجد. هفضل في ضهرك وهفضل أدعمك طول عمري علشان انت تستاهل انت تستاهل اكتر من كده بكتييييييييييييير. مبروك يا قمر".

رسالتي ليك يا اجمل علي. النجم #علي_ربيع مبروك يا صاحب اجمل روح و احلي ابتسامه. مبروك يا بقلظ #حسن_و_بقلظ من احلي الافلام اللي شوفتها في حياتي. مبروك يا حبيب ملايين شباب مصر حب الناس ليك من حب ربنا ليك. و انت مش غريب عليك ده لأنك إنسان من اجمل الناس الي الواحد ممكن يعرفها في حياته يا طيب يا جدع يا صاحب صاحبك. ياللي عمرك ما اتغيرت ولا هتتغير علشان انت إبن أصول و محترم و بتتقي ربنا بجد. هفضل في ضهرك و هفضل أدعمك طول عمري علشان انت تستاهل انت تستاهل اكتر من كده بكتييييييييييييير. مبروك يا قمر 💜💜💜💜💜 @rabeealii @aliirabe @alirabe_masra7masr @alirabe_fans @alirabeeofficial @alirabeefans @ali_rabe_1 #علي_رببع #مسرح_مصر

A photo posted by Randa Elbehairy (@randaelbehairy) on


comments powered by Disqus

2004-2015 © FilFan.com يتم تطويره وإدارته بواسطة

clicking on ".search-btn" adds class "open" on "#search-overlay" clicking on ".close, .confirm" removes class "open" on "#search-overlay" clicking on ".social-btn" adds class "open" on "#social-overlay" clicking on ".close" removes class "open" on "#social-overlay"